Avatar billede sailor Nybegynder
26. maj 2004 - 13:05 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Automatisk genstart af Windows XP på et bestemt tidspunkt

Jeg har brug for at kunne genstarte en win XP maskine automatisk på et bestemt tidspunkt uden at brugeren skal være involveret i processen. Hvordan gør jeg lige det
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
26. maj 2004 - 13:07 #1
Lav et lille VB program!
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2004 - 13:08 #2
Avatar billede ricky Nybegynder
26. maj 2004 - 13:30 #3
Jeg har prøvet en del af sådanne programmer (dog ikke det pacr00n linker til).. og mange af dem virker ustabile.

Jeg har haft stor succés med http://yasoft.km.ru/eng/switchoff/ og så er det gratis :)
Avatar billede trashmus Nybegynder
26. maj 2004 - 13:41 #4
Du ville også kunne bruge en *.bat file. Og så ligge den i Scheduled Tasks !

shutdown -r -f
-r  Shutdown and restart the computer
-f  Forces running applications to close without warning

Jeg har ikke selv prøvet en -r men mon ikke det virker
Avatar billede halifax Nybegynder
26. maj 2004 - 15:07 #5
Et godt gratis program, PowerOff. Se her og læs oxo online documentation for mere info
http://users.pandora.be/jbosman/applications.html
Avatar billede sailor Nybegynder
01. juni 2004 - 15:04 #6
Tak for hjælpen