Avatar billede uni-c Nybegynder
26. maj 2004 - 09:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Logo til hjemmeside

hejsa...jeg er igang med at lave en skoleopgave om Bacardi firmaet og skal bruge et billede af deres logo.

men problemet er at logoets baggrund er hvid og ikke passer til mit webdesign...har prøvet at udfyldebaggrunden i paint men den farver kun et tern af gangen så det bliver rigtig grimt...

kan i få dette logo
http://www.winestate.com.au/images/newsletter/images/bacardi.jpg

til at få følgende baggrundsfarve..
http://www.desinet.dk/medier/baggrund.jpg

vi har været på virksommhedesbesøg på bacardi fabrkken og firmaet, så de ved vist godt at vi skriver om dem..
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. maj 2004 - 09:33 #1
uuuh ha...! Der vil jeg gerne have lidt hjælp fra andre... Må jeg "lege" med logoet ? Skal helst ikke have problemer ;)
Avatar billede madshammer Nybegynder
26. maj 2004 - 09:46 #2
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. maj 2004 - 09:52 #3
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. maj 2004 - 09:53 #4
nice madshammer >

Men pas på ... De kan blive godt gale i skralden hvis du ændre i selve logoet har prøvet det før med tuborg ;)
Avatar billede madshammer Nybegynder
26. maj 2004 - 09:56 #5
Tror du at de ligger sag an imod mig over en skoleopgave? Det er jo ikke fordi jeg har slettet Bacardi, og skrevet Mads istedet...
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. maj 2004 - 09:58 #6
Nej nej...
selvfølgelig ikke ;) Men de kan bare finde på at gøre mange mærkelige ting ;)
Avatar billede madshammer Nybegynder
26. maj 2004 - 10:00 #7
Jeg har ingen hund, bin bil er i forvejen ridset og min postkasse er sprængsikker, så det går nok. :)

(uni-c: Acceptér her, hvis mit forslag kan bruges)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. maj 2004 - 10:04 #8
hahaha.... de er sku ligeglade ...de tager bare din mor<!
Avatar billede uni-c Nybegynder
26. maj 2004 - 10:06 #9
yep kan bruge dem beggge
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. maj 2004 - 10:10 #10
det går nok ;)