Avatar billede beanworld Nybegynder
25. maj 2004 - 13:02 Der er 11 kommentarer og
6 løsninger

Jeg ønsker et bedre webhotel end CLICHE.dk

Hej eksperter...

Jeg har nu et stykke tid haft chiche.dk, og jeg er for at sige det mildt ved at være godt trætte af dem! - Det er ikke så meget web-delen, den virker sådan set udemærket men, mine mails er konstant forsinkede! Det er virkelig irriterende når man handler meget, da man aldrig ved om folk svarer eller om det er mailen som er forsinket. Så idag mangler jeg mails fra igår middag som ikke er kommet frem, men som ligger et eller andet sted på en af deres mail servere...

Jeg vil derfor lige hører om jeg vil få mine mails, det skriver de da på cliche.dk (under driftsstatus)

Har I erfaringer med adre webhoteller, det som betyder noget er stabiliteten frem for prisen! Hvad kan jeg få som er stabilt, til rimelig pris?

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
25. maj 2004 - 13:05 #1
prøv www.rackserv.com .. de har særdeles stabile server og fremragende support!  :-)

men www.scannet.dk kan også varmt anbefales.
Avatar billede whyme Nybegynder
25. maj 2004 - 13:07 #2
se på www.csg.dk hurtig support, hurtige stabile servere og er til at tale med hvis man vil have speciel aftaler.
Avatar billede medions Nybegynder
25. maj 2004 - 13:07 #3
www.dansite.dk <- kan anbefales!

//>Rune
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2004 - 13:07 #4
http://www.moduleweb.dk <- Gratis til udviklere.

--
Pacroon
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
25. maj 2004 - 13:15 #5
Du kan få webhotel hos www.csg.dk til rimelig pris, og meget stabilt - aldrig oplevet nedetid.
Avatar billede beanworld Nybegynder
25. maj 2004 - 13:16 #6
Så var der jo også lige spørgsmålet...
"Jeg vil derfor lige hører om jeg vil få mine mails, det skriver de da på cliche.dk (under driftsstatus)" - Det er efterhånden et stykke tid siden de er blevet afstedt... igår!
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
25. maj 2004 - 13:20 #7
Der står:
25-05-2004 - Mailserver problemer
Vores mailserver CDKM02 (195.249.40.228) har problemer med at levere mailsne til de enkelte bokse. Den modtager alt mails og ligger dem i kø. Vores teknikere arbejder på problemet og alle mails vil blive leveret i løbet af dagen.

Tror du skal regne med først at modtage dem engang i aften
Avatar billede superbent Nybegynder
25. maj 2004 - 13:21 #8
Kontakt cliche.dk i morgen hvis du ikke har modtaget dem.

Jeg ville ikke regne med at modtage dem, hvis jeg skal være helt ærlig.
Avatar billede superbent Nybegynder
25. maj 2004 - 13:21 #9
Vil også lige skrive www.csg.dk vil jeg anbefale.
Avatar billede beanworld Nybegynder
25. maj 2004 - 13:26 #10
Det er nemlig fordi jeg har her ved en 12 tiden modtaget nogle mails fra tidligt idag (fra en 9-tiden) - Derfor undrer det mig at jeg ikke har modtaget, dem fra igår...
Avatar billede logsuppe Nybegynder
25. maj 2004 - 13:42 #11
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2004 - 21:55 #12
Jeg har gennem den sidste uge modtaget mails fra Cliche mellem 1 og 12 timer forsinkede. De har gentagne gange skrevet tilbage at problemet er løst, forklaret hvorfor, men ak, en time efter har den været gal igen. Lutter dårlige undskyldninger, jeg har også opgivet dem nu. Jeg mangler mindst 30 mails som aldrig er kommet, så jeg antager vi ligger på samme mailserver. Det er efter min mening ikke mindre end katastrofalt, jeg har måttet skifte al min mail, for det er umuligt at drive noget som helst med den service.

Personligt vil jeg anbefale Wannafind som jeg også bruger, de er noget dyrere, men man får også noget for pengene. (mellem 30 og 60 kr. / md. alt efter hvad du har brug for på webdelen). Tjek også deres nye billighost på unoeuro.dk, navnet siger jo lidt om prisen.

Jeg tror desværre ikke vores mistede mails vil ankomme, men det kan jo være jeg tager fejl. Jeg fik i forgårs en som var afsendt 24/4, så mirakler kan måske stadig ske :)
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2004 - 06:33 #13
Avatar billede locmusic Nybegynder
26. maj 2004 - 12:35 #14
hvor meget vil du give for dit hotel?

skal du have noget stabilt, så skift til hostingsuite.dk , scannet.dk, dandomain eller andre som er kendte for at være stabile...
Avatar billede Aliriza Nybegynder
28. maj 2004 - 14:56 #15
Ligesom locmusic vil jeg også anbefale en mere stabil udbyder som Scannet.dk, Dandomain.dk eller Concor.dk. Concor.dk har faktisk et tilbud med 200 MB til 10 kroner om måneden. Har 2 webhoteller hos dem, og de er yderst gode både serverne og supporten. Jeg har aldrig oplevet problemer med mails. Det er måske også noget for dig.
Avatar billede kimlarsen1978 Nybegynder
10. november 2004 - 13:45 #16
Vil det sige at Wannafind ejer unoeuro?
Jeg overvejer nemlig at skifte til UnoEuro.

Nogen det ved om det er et godt sted at have sit hotel og domæne?
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2004 - 22:20 #17
Unoeuro er et datterselskab af Wannafind, hvordan det ellers er konstalleret tør jeg ikke udtale mig om. Skriv evt. via deres supportside: http://www.unoeuro.com/support.php

Jeg er godt tilfreds med de services vi har hos dem, sjælden nedetid og hurtig support.

Du kan evt. læse mere i denne tråd som også omhandler unoeuro. http://www.eksperten.dk/spm/504714