Avatar billede leon_hunt Nybegynder
24. maj 2004 - 09:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

capture stopper når premiere minimeres

Når jeg capture film fra mit DV kamera i premiere, skal premiere være åben under hele capture-forløbet. Hvis jeg minimerer premiere eller alt+tab til et andet program, så stopper capture og spørger hvad filmsekvensen skal hede, som normalt.
Avatar billede leon_hunt Nybegynder
24. maj 2004 - 09:43 #1
Det er irriterende ikke at kunne bruge sin computer i op til en time af gangen når man capture. plz help.
Avatar billede webdesigner Praktikant
24. maj 2004 - 10:31 #2
.... hvis du gerne vil miste frames fordi din pc bruger processor kapasitet på noget andet så....

hvad med at sætte den til når du har andet at give dig til?
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
24. maj 2004 - 10:48 #3
Du stiller egentlig ikke noget spørgsmål, men konstaterer bare at det er "træls" at du ikke kan lave andet på din computer mens du capture.

Som webdesigner skriver, så vil du miste frames ved at arbejde med andre programmer samtidig med at du capture og det er vel også lidt "træls".

Jeg ved ikke hvordan det virker med Intel Hyper Tread, her skulle det jo kunne lade sig gøre at lave flere ting på én gang!!!
Avatar billede webdesigner Praktikant
24. maj 2004 - 10:54 #4
Som: sonysoccer siger...
Intel Hyper Tread er en fed teknologi som Jo!, præsser en del mere ydelse ud af processoren men det er ingen garanti for at der ikke mistes frames...

men jo det vil sikker være muligt.. Adobe har nok haft en  godgrund til at lave det som de har...

men der findes sikker ander programme som giver dig den mulighed, skal også siges at adobe premierer ikke er et af de lette små programme, det bruger en del processor kapasitet...
Avatar billede dpg Nybegynder
26. maj 2004 - 23:13 #5
Har også det sammen problem - der er bare ikke noget at gøre ved det :-(
Avatar billede leon_hunt Nybegynder
08. juli 2004 - 21:24 #6
I må undskylde det sene svar. Jeg havde åbenbart ikke abonnement på det her spørgsmål, så jeg havde glemt alt om det.
Men jeg er imellemtiden også selv nået frem til at det ikke er en programfejl, som jeg troede, men meningen fra Adobe's side. Det skete det, som i begge siger, at jeg mistede frames da jeg brugte et andet captureprogram.
Avatar billede leon_hunt Nybegynder
08. juli 2004 - 21:28 #7
Forresten mange tak for jeres kommentarer.
Det var ikke noget egentligt spørgsmål som sonysoccer siger. Det var nok postet lidt for meget i frustration, det skal ikke ske igen :)