Avatar billede mads375 Juniormester
22. maj 2004 - 15:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafik på hjemmeside

Hejsa Igen.
Jeg læste en spørsmål længere nede på siden "udnytter jeg Frontpage bedst muligt". Personen havde sat et link ind "www.mifo.dk". Jeg synes det er ret flot lavet, men det har han vel ikke kun lavet i Frontpage, vel?. Har han ikke været inde og skrive en masse "html" koder, o.s.v.
Man kan vel ikke lave det kun i Frontpage. Jeg tænker især på den lille sorte kasse der er på start siden, der kører der nogle ord som så forsvinder igen, er det noget man kan lave i frontpage, eller skal der andre midler til??.
Håber det er forståeligt, det jeg skriver, jeg er nybegynder jo...
M.V.H
Mads
22. maj 2004 - 15:30 #1
Det er en animeret GIF-fil, der er indsat.

Denne kan ikke oprettes i FrontPage; men skal oprettes i et grafik-program (ligesom alle andre grafik-filer)
Avatar billede popsy Novice
22. maj 2004 - 15:30 #2
Det han har på forsiden, er blot en animeret gif. Det vil sige en masse gif-billedfiler samlet i en.
Avatar billede popsy Novice
22. maj 2004 - 15:34 #3
http://www.html.dk/artikler/00015/  der er en vejledning du godt kan bruge.
Programmet er her: http://www.jasc.com/ (en del af paint shop pro)
http://www.hitchams.suffolk.sch.uk/ict_art/animationshop/ Masser af hjælp til programmet.
Avatar billede mads375 Juniormester
29. december 2004 - 00:27 #4
lukker
Avatar billede popsy Novice
29. december 2004 - 02:12 #5
Hvorfor tager du selv pointene? Du har da fået korrekt svar.