Avatar billede v1eux_cs Nybegynder
19. maj 2004 - 20:53 Der er 4 kommentarer

Lag i diablo

hejsa alle herinde på eksperten.dk

Jeg gamer diablo2 exp. som i nu kan læse fra titelen, men jeg har nogle lags en gang imellem, hvor det hele bare fryser. Og det er jo overhovedet ikke til at spille med..

nogle der ved hvorfor? eller der har haft samme problem.

jeg har 512 ddr ram og jeg kan ikke forstå hvis det skulle være dem, og min pc er ikke for varm. min cpu er en 2553 P4.

Skriv.. plz

//v1eux
Avatar billede deric Nybegynder
19. maj 2004 - 20:56 #1
Hej.. Jeg tror at det er noget med computeren, det kan evt. være grafikkortet, eller virus! Ja, det kan næsten være alt...
Avatar billede v1eux_cs Nybegynder
19. maj 2004 - 21:09 #2
Okey :(
Avatar billede v1eux_cs Nybegynder
19. maj 2004 - 21:09 #3
Nogle steder hvos man kan teste sit gfx kort? url?
Avatar billede kingnothing Nybegynder
20. maj 2004 - 10:16 #4
Lige et spørgsmål...Har du cd'en i når du spiller??, og hvis ja: begynder drevet så at kører for fulde omdrejninger spillet fryser??