Avatar billede dkhansen Nybegynder
18. maj 2004 - 21:46 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

mangler battari og kabler

jeg har köbt et sony mini dv handycam  model  dcr-hc20e pal meget billigt på en politi aktion, men der mangler kabler og battari og brugsvejledning.
har väret på sony hjemmeside men syntes ikke at jeg kan finde det jeg skal bruge, varenr og priser og så ville en instruktionsbog jo også väre dejligt.
er der en der kan hjälpe med et links
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
18. maj 2004 - 21:48 #1
tag din kvittering med ned i merlin og be dem bestille udstyret hjem.
Avatar billede dkhansen Nybegynder
18. maj 2004 - 21:53 #2
det svar udlöser ikke point, der må väre en billigere lösning en merlin, og i övrig er jeg bosat i sverige og der har vi ikke merlin.
mvh m
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. maj 2004 - 22:07 #3
Avatar billede dkhansen Nybegynder
18. maj 2004 - 22:17 #4
victor-1
yes det er den.
kan du også finde noget links på dansk svensk jeg ikke en örn til det englesk.
mvh m
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. maj 2004 - 22:19 #5
Skal prøve *S* - men det bliver nok lidt svært :-/

Her kan du finde tekniske oplysninger om det - desværre på engelsk. http://www.scientific.com.pl/prod/sony/DCR-HC20E/DCRHC20.pdf

Søger videre efter flere oplysninger til dig ;o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. maj 2004 - 22:24 #6
Avatar billede dkhansen Nybegynder
18. maj 2004 - 22:39 #7
victor-1
takker for hjälpen
mvh
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. maj 2004 - 22:39 #8
Det link vil nu ikke helt som jeg havde tænkt mig, men hvis du inde på siden klikker på linket ude til venstre < Handycam > og igen på under-linket < MiniDV > så har du kameraet øverst *S*
Avatar billede dkhansen Nybegynder
18. maj 2004 - 22:40 #9
victor-1
smider du lige et svar så du kan få lidt godbidder.s
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. maj 2004 - 22:43 #11
Og her finder du måske præcis de stumper du søger *S*
http://www.digifokus.dk/index.php?Page=serve&PageNumber=7&ManufacturersNumber=34
Avatar billede dkhansen Nybegynder
18. maj 2004 - 22:47 #12
kanon
så ved jeg hva lommepengene skal gå til den näste uges tid.gg.
takker for hjälpen.s.
mvh michael
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. maj 2004 - 22:49 #13
Det var meget rundhåndet - halvdelen havde været rigeligt.
Du kan uden problemer få halvdelen igen ;o)
Avatar billede dkhansen Nybegynder
18. maj 2004 - 23:23 #14
nej da, god hjälp skal ski belönnes, syntes jeg.s.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. maj 2004 - 23:38 #15
Så takker jeg mange gange *S*