Avatar billede miss-g Seniormester
17. maj 2004 - 11:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ved brug at library element "forsvinder" resten af siden?

Sidder lige og eksperimenter med library elementer.

Har over 30 html sider, hvor menuen er ens på alle sider, så den har jeg lavet til et library element.

Jeg indsætter elementet i en celle og gemmer hele siden under sit oprindelige navn.

Men hvis jeg åbner siden igen - kan jeg kun se library elementet? Hvordan skal jeg så kunne redigere i sidens indhold, når jeg ikke bruger koder men design siden?

Gør jeg noget forkert?
Avatar billede miss-g Seniormester
17. maj 2004 - 11:17 #1
Skal lige siges at jeg godt kan se resten af siden i koden, og det hele er der også når jeg trykker f12 (preview in browser).
Avatar billede miss-g Seniormester
18. maj 2004 - 14:11 #2
Prøver med templates