Avatar billede psychoras Novice
16. maj 2004 - 16:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Prøveversion

Nogen der har et link til en FrontPage prøve version?

Hvis der er andre programmer som er lettere at gå til må i også gerne skrive det :D
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. maj 2004 - 16:38 #1
Microsofts standard licence betingelser giver ret til at prøve deres software i 2 måneder (som jeg husker dem) du bør derfor kunne kontakte MS i dk og få dem til at sende en CD' til dig. Jeg har desværre kun server versioner i 2 måneders prøveversioner
Avatar billede psychoras Novice
16. maj 2004 - 16:41 #2
Kan man ikke downloade en prøveversion?
Avatar billede overloaded Mester
16. maj 2004 - 16:41 #3
Vil fraråde dig at bruge Frontpage til hjemmesider så heller Stones Webwriter www.webwriter.dk eller den composer der er i Mozilla www.mozilla.org
Avatar billede Kengun Praktikant
16. maj 2004 - 16:46 #4
anderscs> Hvis du er imod Frontpage, hvorfor er du så i denne kategori? Måske Psychoras ønsker at komme raskt i gang ved å bruge et wysiwyg program. Med Stone Webwriter så må han først lære en masser af html kode.
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. maj 2004 - 16:46 #5
Jeg har aldrig set MS prøve versioner til download. De følger normalt med i det officielle kursusmateriale til MS kurser.

Mht frontpage kontra stones. så er jeg af den overbevisning at enhver god håndværker her mere end et værktøj i sin taske, jeg bruger derfor både stones, frontpage og en lang række andre værktøjer. Tricket er at vide hviklke værktøjer man bør anvende til hvad