Avatar billede detail Nybegynder
15. maj 2004 - 13:48 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken valg er bedst.

Står og skal vælge html editor, og er ikke klar over hvilke af disse 2 det skal være
Golive CS eller Dreamweaver ?

Hvilke fordel / ulember er der disse 2 imellem..
Avatar billede Kengun Praktikant
15. maj 2004 - 13:50 #1
Ca. 90% af dem proffesionell bruger Dreamweaver. Tror ik dem tager fejl ;-)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
15. maj 2004 - 13:50 #2
...men så skal du også have penge til det...
Avatar billede Kengun Praktikant
15. maj 2004 - 13:51 #3
jeps, det koster at være stor :o)
Avatar billede thedeathart Nybegynder
15. maj 2004 - 13:56 #4
Webdesign:
            Dreamweaver
Kodning:
            ConTEXT (gratis)
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2004 - 18:34 #5
Du skal overveje disse ting:

1:
Frontend: Dreamweaver. Kun til webdesignere.
Backend:  HTML-kit, et program i code-view. Kun til programmører (www.chami.com/html-kit). Du skal bruge HTML-kit, fordi uanset om der programmeres til web eller ej, om der programmeres til HTML, ASP, JSP, PHP, Java eller C(++), er programmet gratis og udviklet af andre programmører. Du kan selv finjustere og tune programmet til præcis hvad du ønsker. Masser af plugins og lækre detaljer.... alt sammen gratis!  :-)

1: Skal programmet/programmerne bruges i en professionel virksomhed? For så kan du godt bruge penge på det store og allerbedste program: Dreamweaver.

2:
Dreamweaver helt klart det bedste webdesign-program, men også det dyreste. Det er derfor kun et program som man invisterer i, hvis man har et professionelt webbureau.
Jeg har ingen andre gode ideer til dig vedr. frontend-programmer.

Ide:
Lær dig at håndkode, og du vil blive 1000 gange bedre end webdesignerne til at lave korrekt kode!  :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2004 - 18:39 #6
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2004 - 12:28 #7
Takker for points, du vil med sikkerhed blive glad for html-kits.  :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
17. maj 2004 - 17:40 #8
hva var fejl med mit svar?