Avatar billede nicolai_k Nybegynder
14. maj 2004 - 13:01 Der er 6 kommentarer

Upload til server

Hvilken "Host Directory" skal angives ved upload til server (via Dreamveaver)? Hvis domænet hedder www.hjemmeside.dk (og serveren ftp.hjemmeside.dk, hvad skal Host Directoiry så hedde? Jeg har ikke fået noget info om det fra web-hotel. Det fungerer ikke hvis man bare skriver "hjemmeside", hvilket jeg undrer mig over
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. maj 2004 - 13:04 #1
hjemmeside.dk burde være nok
Avatar billede cpufan Juniormester
14. maj 2004 - 14:24 #2
kan den være blank?
da du sikkert logger direkte ind på den rigtige mappe, siden du ikke har fået anden besked fra din udbyder
Avatar billede mcnovy Nybegynder
14. maj 2004 - 14:26 #3
hvilken udbyder har du..?
Avatar billede mcnovy Nybegynder
14. maj 2004 - 14:29 #4
jeg har web10, og jeg bruger bare " mcnovy.dk/ "  uden "" som host dir.
Avatar billede nicolai_k Nybegynder
14. maj 2004 - 16:44 #5
Genialt. Den skal jo bare være tom!!! Det eneste jeg ikke havde forsøgt :-) Tak
Avatar billede mcnovy Nybegynder
15. maj 2004 - 14:08 #6
nicolia_k

så husk da lige at accepter cpufan's svar..!
og få lukket spørgsmålet..!