Avatar billede rkjdk Nybegynder
09. maj 2004 - 19:07 Der er 4 kommentarer

Ingen reaktion på skærm ved opstart?

Hey Eksperter.

Jeg kom hjem fra LAN Party, og ville inden jeg satte den til igen, lige sætte noget nyt kølerpasta på.

Det gik fint nok.. Men da jeg så ville starte den sker der intet på skærmen..
Dioden på skærmen bliver Grøn i ét sekund og så orange (slukket) igen.

Har prøvet flere skærme, og intet virker..

Nogle gode forslag? :|
Avatar billede smikkel Nybegynder
09. maj 2004 - 19:48 #1
Check lige dine ram og grafikkort og se om de sider som de skal evt. prøv lige at dem ud og sætte dem på plads ingen..
Avatar billede rkjdk Nybegynder
09. maj 2004 - 19:54 #2
Har prøvet, uden resultat..
Avatar billede rkjdk Nybegynder
14. maj 2004 - 13:41 #3
virker nu.. det var et bundkort der var kortsluttet..
Avatar billede rkjdk Nybegynder
14. maj 2004 - 13:42 #4
oki