Avatar billede dex_dexter Nybegynder
13. februar 2001 - 16:09 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

forslag til en ny kategori: flaming

jeg har langt mærke til at der tit og ofte er nogen der ligesom ødelægger det lidt her inde på eksperten ved at bruge et spm til at svine hinanden til.
så derfor foreslår jeg at der blievr oprettet et flame kategori altså en kategori hvor folk svine hinadnen til uden at det går ud over andre.

er det helt ude i skoven ?
er det rigtigt eller har jeg ret?

/dex2k
Avatar billede billeschou Nybegynder
13. februar 2001 - 16:12 #1
fedt med et spørgsmål til 0 point med 1000 indlæg... sådanne spørgsmål kunne sagtens stå åbne i LANG tid...

Håber min holdning er klar (selvom ideen da er ok)
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2001 - 16:15 #2
Det skulle da heller ikke gerne være nødvendig. Eksperten skulle da gerne holde en vis standard!

Hvis brugere vil svine hinanden til kan de gå ind på nogle lukkede chatrum og pladre løs der.
Avatar billede hobbez Nybegynder
13. februar 2001 - 16:16 #3
<ironi>

Jeg syntes det er en kanon idé.

Dem der bliver flamet syntes det nok ikke, og det er selvfølgelig ikke sjovt hvis dem der bliver flamet ikke ser det, så af hensyn til dem der flamer, så skal alle brugere være tilmeldt denne nye kategori, uden mulighed for at melde sig fra.

Og så skal man automatisk have tilsendt en mail hver time, hvis man ikke har været inde og se den nyeste flame.

Kan der ikke også blive mulighed for at skrive med fed skrift i en flame, tak?

</ironi>

/Rob
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. februar 2001 - 16:17 #4
hobbez:> <ironi> ja, hvaaad man! det ku\' sku da være SÅ hårdt!!</ironi> ;o)
Avatar billede krusell Nybegynder
13. februar 2001 - 16:17 #5
Grunden til at folk \"flammer\" hinanden er vel noget i spørgsmålet, så gider man jo ikke skifte kategori for at skændes videre...
Og det vil vel også bare blive brugt som et sted man kan svine andre uden grund og det holder heller ikke.
Jeg ville ihvertfald ikke abonnemere på en sådan kategori...
Avatar billede billeschou Nybegynder
13. februar 2001 - 16:17 #6
*lol* stakkels den der er kategori-admin i denne kategori
Avatar billede repsac Nybegynder
13. februar 2001 - 16:20 #7
Skal vi ikke også have en kategori der hedder \"Egern\" eller måske \"40Watts glødepærer\"? *LOL*

Nej! - Eksperten skal holdes sober ...

Men måske det var en idé med én der hedder \"Pointoverførsel\" ... Det er der sq da af og til brug for ...

Casper
Avatar billede billeschou Nybegynder
13. februar 2001 - 16:21 #8
pointoverførsel er jo en hyppig form for snyd - ingen grund til ligefrem at opfordre til snyd
Avatar billede krusell Nybegynder
13. februar 2001 - 16:24 #9
Hvad med en snydidennekategorihererderalligevelingenderkigger-kategori?
Avatar billede repsac Nybegynder
13. februar 2001 - 16:33 #10
Nej men så er det sq da til at finde de steder hvor der bliver snydt ... det\'r da bedre!
Avatar billede repsac Nybegynder
13. februar 2001 - 16:34 #11
Der skal selvfølgelig holdes øje med kategorien ... ellers ville det jo som i antyder være tosset.
Avatar billede teknik Juniormester
13. februar 2001 - 16:37 #12
Enig m. Krussel.
Det er ville ikke være mere effektivt end at bede Grafittimalerne i Kbh. om at male på en mur 10 km. udenfor byen...
Nogle ville måske bruge den, men det ville nærmere forstærke problemet.

...Enig m. Repsac i at \"Pointoverførsel\" var en relevant kategori...Hvis man førere point afgivet ved et uheld tilbage til \"giveren\", så scorer denne points for det...
Det giver faktisk en del uberettigede top-ti placeringer i diverse kategorier...

Fx. Micki i WinME, selv om han egentlig kom uforskyldt ud i problemet, og fik afgivet 2000 points i stedet for 860....
Det gav 1140 points retur, og en førsteplads til Micki, -udelukkende på basis af \"point retur\"..
...Dem som returnerede havde selv. også \"Scoret\" i den kategori
...men det kunne jeg jo godt leve med...;-)))
...en tilbagefør points mulighed var rar, så scoren kunne blive reel....men ikke så nem at lave som den lyder...

Så det kan diskuteres om en kategori med \"pointoverførsel er den bedste løsning, men det er da et skridt derhen ad.

mvh :-)
Teknik

Avatar billede repsac Nybegynder
13. februar 2001 - 16:41 #13
Ok ... er I så seriøst bekymrede over hvem der ligger på top-ti inden for den enkelte kategori???
Jeg er her for at hjælpe og blive hjulpet ... Jeg er tæske ligeglad med om jeg ligger på top-ti eller hvad fa\'en jeg gør; bare folk synes jeg er flink, hjælpsom etc. så de også vil hjælpe mig på et andet tidspunkt ...
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
13. februar 2001 - 17:11 #14
okay....
det var da kun et forslag, jeg opfordrer heller ikke til flaming men det irreterrer mig meget hvis jeg opretter et spm og forventer at få svar og så er der 2 der begynder at skændes om noget der ikke har noget med sagen at gøre.
så kunne det være fedt hvis man kunne sige til dem, gå til flaming og skændes videre.
men det er jo ikke mig der bestemmer her på eksperten så jeg lukker det her spm igen
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
13. februar 2001 - 17:11 #15
Avatar billede repsac Nybegynder
13. februar 2001 - 17:13 #16
Kan man ikke sige: \"Hop på jeres ICQ og overfald hinanden ...\"???
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2001 - 17:29 #17
>Q;o)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
13. februar 2001 - 17:47 #18
jo s´følig, men det var jo også kun et forslag
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
14. februar 2001 - 10:47 #19
Tak for forslaget. Jeg tror ikke vi vil gøre brug af det i denne omgang, fordi det vil give for meget brok og diskussion.