Avatar billede procept Nybegynder
07. maj 2004 - 00:53 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

mangler et design

Jeg er igang med at lave ét website som mangler ét flot design. Designet skal være enkelt og stilrent men alligevel interessant og indbydende. (idé-katalog haves)

Siden er programmeret i php og design delen er lavet som "Themes".
Du må meget gerne linke til noget som du har lavet.

Siden vil formentlig blive kendt og du får mulighed for at referere til den. + det vi han forhandle os frem til af andre service ydelser (forhandles ikke her på eksperten)

Flere oplysninger gives kun til den rette person.
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
07. maj 2004 - 00:56 #1
dvs. ingen betaling i kontanter, men referencer?
Avatar billede websam Nybegynder
07. maj 2004 - 01:00 #2
2 timer a 495,- Ex.Moms så kan du skrive til mig på martin@newage.dk

/Martin
Avatar billede procept Nybegynder
07. maj 2004 - 01:11 #3
websam -> mail sendt
Avatar billede websam Nybegynder
07. maj 2004 - 01:47 #4
Hvilken side er der tale om ? Er der et link til siden ?

/Martin
Avatar billede procept Nybegynder
07. maj 2004 - 11:51 #5
websam -->Flere oplysninger gives kun til den rette person.

Jeg vil mene at det er en "meget let" opgave for en person med erfaring i at lave design/grafik. Websitet er laver og der er P.T. 2 themes i funktion. Af grafik skal der laves "knapper" + lidt andre ting og alt mht. farver/fonts styres vis CSS.
Avatar billede websam Nybegynder
07. maj 2004 - 11:57 #6
Ok den er fin med mig.

/Martin
Avatar billede smooth Nybegynder
07. maj 2004 - 12:24 #7
Hej

Du kan kontakte min på info@saucer.dk

Hvis du vil se hvad jeg har lavet så kan du klikke her :http://www.saucer.dk/portfolio.php
Avatar billede procept Nybegynder
07. maj 2004 - 22:48 #8
smooth --> email sendt
Avatar billede cygnet Praktikant
08. maj 2004 - 18:58 #9
Vil også gerne stille mine kompetencer til rådighed.

Seneste ref.
www.jonsen.dk/jonsen (åbner på mandag)
www.hilhane.dk

Ellers kig på www.cygnet.dk for yderligere refs.

/cygnet
ks@cygnet.dk
Avatar billede uso Nybegynder
15. maj 2004 - 14:59 #10
Jeg vil gerne gøre det gratis, uso_2004@hotmail.com send mig en mail :-)

er lige ved at gå igang med en lille opgave i skolen, har du travlt?? (for så kan jeg nok ikke :-))

har ikke lige noget portfolio...
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
05. juni 2004 - 19:39 #11
hej procept jeg er frisk på at komme med nogle design ider til din hjemmeside. Kan lave det stilret og pænt at se på. Hvis du er interesseret i min ide kan du sende en mail til mig på jessie@mail.danbbs.dk.
Avatar billede procept Nybegynder
30. oktober 2004 - 21:28 #12
lukker
Avatar billede websam Nybegynder
30. oktober 2004 - 21:30 #13
Ja det var jo også en måde at gøre det på !