Avatar billede 1234567891 Nybegynder
13. februar 2001 - 13:39 Der er 8 kommentarer og
6 løsninger

Logitech Cordless Desktop Pro

Hejsa

Jeg har nogle problemr med et Logtiech cordless desktop pro tastatur. Musen som hører med i sættet kører fint nok, men tastaturet vil ikke i kontakt med computeren. Det hele er installeret korrekt og sluttet rigtigt til bagpå computeren.

Hvad kan der være galt ?
Avatar billede casm_ Nybegynder
13. februar 2001 - 13:40 #1
det virker ikke......du må nede og bytte det
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. februar 2001 - 13:42 #2
på højre side af keyboardet sidder en lille gummiknap. Tryk på den, og derefter på \"connect\" knappen på basen. Dette skulle gøre, at der skiftes kanal på tastaturet (den har 2 mulige kanaler).

NanoQ
Avatar billede 1234567891 Nybegynder
13. februar 2001 - 13:57 #3
nanoq -> Jeg har prøvet det med at skifte kanal, men det virker ikke.

Til alle -> Tastaturet er af den type som er vinklet på midten.

Avatar billede makse Nybegynder
13. februar 2001 - 14:03 #4
Fra logitech:

To synchronize the keyboard, press the connect button on the receiver. Then press the connect button on the right side of the keyboard. For the Cordless Desktop Y-RA1 and Cordless iTouch Y-RB6, the connect button for the keyboard is located an the right side of the keyboard.

Altså først på modtageren, og så på tastaturet.
Avatar billede smiske Nybegynder
13. februar 2001 - 14:18 #5
Jeg har præcis det samme som dig, det du skal gøre er at trykke på knappen på modtager boksen + kanppen på musen + knappen på tastaturet altsammen skal trykeks ind SAMTIDIG.  Det er besværgerligt, men det virker til gengæld.

God fornøjelse.
Avatar billede deurell Nybegynder
13. februar 2001 - 15:55 #6
Batteri????
Bare for en sikkerheds skyld check det lige
Avatar billede deurell Nybegynder
13. februar 2001 - 15:56 #7
Smiske>
jeg har det samme, og man behøver ikke at trykke det ned samtidigt.
Avatar billede 1234567891 Nybegynder
13. februar 2001 - 16:12 #8
deurell -> Batterierne sidder som de skal og er het nye, men jeg prøver smiske\'s løsning og kommer med resultatet når jeg har prøvet.
Avatar billede 1234567891 Nybegynder
14. februar 2001 - 11:37 #9
smiske -> Det virker ikke det du foreslog

Er der andre forslag.
Avatar billede makse Nybegynder
14. februar 2001 - 11:40 #10
Hvis du har brugt de batterier der fulgte med tastaturet, skulle du måske overveje at prøve nogle andre. Måske er det batterierne der er dårlige.
Avatar billede 1234567891 Nybegynder
14. februar 2001 - 12:01 #11
det virker heller ikke at skifte batterier :o(
Avatar billede makse Nybegynder
14. februar 2001 - 12:55 #12
En sidste ting som du sikkert har prøvet.
Flyt sender og tastatur så langt væk fra PC mm. Prøv så at connecte.
Er du sikker på din PS2 port virker?
Avatar billede smiske Nybegynder
14. februar 2001 - 19:24 #13
  Hmm nå, det virkede ikke.  Prøv at rykke dit tastatur og mus så langt væk fra computerskærm, højtalere osv osv, og prøv så at connecte igen.  Hvis det ikke virker burde du overveje at bytte det????
  Jeg går ud fra du (skrevet ovenover) har testet dine PS2 porte??? Evt bare ved at prøve at connecte andre ting til dine PS2 porte, så du er sikker på de virker:o)

Håber det virker :o)
Avatar billede morten_b Nybegynder
16. februar 2001 - 15:27 #14
Jeg har lignende problemer med min Logitech mus, og forhandleren insisterer på at det er fordi den står for tæt på højtalerne! Prøv at fjerne højtalerne helt og se om det så virker.