Avatar billede buzzer Nybegynder
05. maj 2004 - 10:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger script til at lave en playlist til Quicktime

Jeg skal på mit website lave en playliste, som løbende afspille de film jeg lægge på site. Er der nogen der kan hjælpe mig med et script?

Hvis det havde være MediaPlayer ville jeg lave liste i en .asx file, men hvordan gør man når det er Quicktime
???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. maj 2004 - 11:29 #1
Så vidt jeg husker kan du lave en almindelig .m3u playlist - Altså samme type some winamp.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. maj 2004 - 11:30 #2
Eller måske bruge den her fremgangsmåde - http://www.qtilities.com/qt_playlist_maker/tutorial.html
Avatar billede buzzer Nybegynder
06. maj 2004 - 12:57 #3
Tak det var lige hvad jeg skulle bruge. Det virker super :)
Avatar billede buzzer Nybegynder
06. maj 2004 - 12:58 #4
Hvis du vil have dine point nikolajdu, skal du lige lave et svar så, jeg kan give dig dem!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. maj 2004 - 13:08 #5
Oki doki - Hvilken version brugte du?

:))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. maj 2004 - 19:29 #6
Tak for point :))