Avatar billede far_mand Nybegynder
04. maj 2004 - 16:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Status tekst i toppen med rammesider

Hejsa, jeg har lige lavet en hurtig projekt side i frontpage..
Men det er lavet som en rammeside så hvordan laver jeg en status tekst i toppen så der ikke bare står "ny_side1" (kan jeg ikke leve med, men lærene ser det nok ikke"

Se evnt. mit problem her www.freeak.dk/projekt/
Avatar billede fbisen Nybegynder
04. maj 2004 - 16:04 #1
Den øverste frame, har denne indsat:
<title>Ny side 1</title>
Du skal bare ændre teksten, til det du gerne vil have til at stå.... :)
Avatar billede far_mand Nybegynder
04. maj 2004 - 20:04 #2
Nej, jeg har skrevet "Freeak.dk: Pc'ens Historie" ved alle frames'ne.. men der kommer ike npget der oppe.. Husk nu det er rammesider!!
Avatar billede fbisen Nybegynder
04. maj 2004 - 20:07 #3
Den øverste side har altså stadig
<title>Ny side 1</title>
Det er toppen, hvor der står PC'ens historie.
Avatar billede far_mand Nybegynder
04. maj 2004 - 20:08 #4
Doh har fundet ud af det.. skulle bare trykke på "rammeside html" og så skulle jeg skrive <titel>Freeak.dk: Pc'ens Historie<titel> der..

Lukker..
Avatar billede fbisen Nybegynder
04. maj 2004 - 20:10 #5
Må jeg også sige lidt til siden?:

Hvad er casemodding?
At casemodde vil sige at man "Modder" sin pc ved at i sætte lys, smarte effekter mm.

Det tror jeg ikke der er mange der vil forstå, jeg tror i hvert fald ikke min lærer vil.
Synes jeg skal være bedre beskrevet...
Casemodding, er hvor man pynter sin PC op. kunne du jo skrive...
Avatar billede far_mand Nybegynder
05. maj 2004 - 19:24 #6
Jaja, men det er bare så de kan følge med, alt det fortæller jeg jo under fremlæggelsen.. Hjemmesiden er kun et kreativt produkt!
Avatar billede fbisen Nybegynder
05. maj 2004 - 20:08 #7
Ok.... det var bare en ide