Avatar billede mibu Nybegynder
03. maj 2004 - 16:36 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Kun èn gang baggrundsbilled

Hej
Lige et simpelt spøgsmål. Hvad skal jeg sætte ind her, hvis mit baggrundsbilled kun skal fremkomme en gang på siden.
Som det er nu "dublikerer" det sig selv hvis man bruger stor skærmopløsning.

<body background="images/forside.JPG" style="font-family: Verdana; font-size: 12 pt; font-weight: bold" leftmargin="200" vlink="#0000FF" alink="#0000FF">

Mibu
Avatar billede websurfer Nybegynder
03. maj 2004 - 16:40 #1
<body style="font-family: Verdana; font-size: 12 pt; font-weight: bold; leftmargin: 200 px; background: url('images/forside.JPG'); background-repeat: no-repeat" vlink="#0000FF" alink="#0000FF">
Avatar billede websurfer Nybegynder
03. maj 2004 - 16:42 #2
Ups, det skal vist være:

<body style="font-family: Verdana; font-size: 12 pt; font-weight: bold; leftmargin: 200 px; background-image: url('images/forside.JPG'); background-repeat: no-repeat" vlink="#0000FF" alink="#0000FF">

Altså background-image.
Avatar billede mibu Nybegynder
03. maj 2004 - 16:43 #3
Takker!