Avatar billede kelo Nybegynder
03. maj 2004 - 09:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Linked server

Hej alle,

I MS SQL findes der noget der hedder Linked Server, findes der noget tilsvarende i Oracle?

Mit problem er som følgende:
Jeg har et oracle udtræk som skal bruge data fra en MS SQL database, for derefter og generere en tekstfil.
Avatar billede pnielsen Nybegynder
03. maj 2004 - 12:15 #1
Imellem 2 oracle databaser kan du lave databaselinks - som faktisk bare er den ene database der connecter til den anden med sql*net.
Imellem en Oracle og en anden database skal man bruge enten Hetergeneous Services eller en gateway. Det er et mere komplekst setup, som kræver et nærstudie af dokumentationen.
Avatar billede kelo Nybegynder
04. maj 2004 - 14:46 #2
Ikke svaret jeg havde håbet på :P Men jeg har fundet en alternativ måde og løse problemet på. Men tak for hjælpen.