Avatar billede netnerd Nybegynder
03. maj 2004 - 09:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Elitegroup L4S5MG3 strøm-problem

Hej jeg har et bundkort som ovenstående. Jeg har dog et lille problem med at få det installeret. Det kræver den normale 20pin connector fra strømforsyningen, men samtidig også en ekstra 4pins connector. sådanne en har min strømforsyning ikke. Skal jeg have ny strømforsyning, eller er der en fiks lille metode jeg kan omgå problemet med?

Mvh Jens
Avatar billede darkside Nybegynder
03. maj 2004 - 14:14 #1
Det lille stik kaldes et Pentium 4 stik, hvis din PSU ikke har sådan en skal du ud og købe en ny ;)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
03. maj 2004 - 19:50 #2
Jeg mener bestemt at have set en hos studiedata, men det er godt nok et stykke tid siden. Linket finder du nok selv? :)
Avatar billede netnerd Nybegynder
08. maj 2004 - 14:45 #3
har købt et nyt kabinet, det gamle var alligevel grimt :o)

darkside.. svar hvis du vil have point :P
Avatar billede netnerd Nybegynder
24. juni 2004 - 18:43 #4
luk