Avatar billede psycosis Nybegynder
29. april 2004 - 09:47 Der er 5 kommentarer

CS Cmd's incl. h4x

Jaah, drenge og piger, så skal der h4xes, find alle de gamle config's frem, og gimmie your h4x, alt hvad der kan bruges er mere end velkommen, skal se hvor stor h4x conf. jeg kan få lavet mig, og hvor meget det egentlig forbedre performance og evne til at ramme, sååh, frem med dem, og skriv det her ;)

Alt er velkommen ;)

//h444xx :O
Avatar billede rosenberg Nybegynder
29. april 2004 - 10:02 #1
hmm nok et forkert forum. Prøv xplayn.com
Avatar billede psycosis Nybegynder
29. april 2004 - 10:06 #2
Arrogancen hos folk som dig, er noget af det mest vamle verden har set. Jeg spørger her, fordi jeg ved folk har forstand på ting her, gider ikke xplayn.dk da det er 10-12 årige unger der sidder med spillepikfingre på tasterne og skriver, nej tak, så hellere nogen, der ved hvad de snakker om.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
29. april 2004 - 10:13 #3
Det er ikke rigtig e.dk 's politik at beskæftige sig med cheats i almindelighed.
Avatar billede psycosis Nybegynder
29. april 2004 - 10:18 #4
Erm, så vidt jeg ved, er cfg h4x ikke cheat, da CS ikke lavet på en anden måde, og du har fri adgang til Cfg'en, og fri adgang til at rette i den, er det skam ikke cheat, uanset hvor meget lort du fyre i den. Eksterne progs, som du henter via nettet o.l. er cheat " Ogc - Metacheat osv. " Ikke det jeg leder efter, jeg leder efter cmd's.. og så længe der er access til cfg'en, kan man gøre som man vil. Og dem der ikke kan li' h4x, kan jo altid game på WWCL servere, not my problem.

//h444xx! :O
Avatar billede rosenberg Nybegynder
29. april 2004 - 10:25 #5
Jeg har ikke lyst at til at diskutere det... Jeg siger bare at min fornemmelse er at der et sted ligger en uskreven regel omkring spg. her på e.dk som fx omhandler hax ikke så ofte bliver svaret. Derfor henviser jeg til xplayn.com som jeg ved har meget med counter-strike . Hvis jeg har ramt helt forbi undskylder jeg da...