Avatar billede mirage17 Nybegynder
28. april 2004 - 23:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Banner med Medal Of Honor & Battlefield Vietnam

Jeg mangler en banner til vores nye clan, og da jeg er et fjols til selv at lave det, håber jeg at i kan hjælpe, jeg kan desværre ikke tilbyde penge.. men 200 point burte kunne falde af til den jeg syntes bedst om.-.

krav.. størrelse, må vi snak om da jeg ikke kender til de forskellige størrelser.
skal indholde clan navn : Men Of Honor (MoH)
skal ha billeder fra BF:V og Medal of honor..
for mere info.. kontakt mig på msn.. girlsexy16@hotmail.com

Hvis der er mange om budet vil jeg gerne give flere point til den bedste ...

Med Venlig Hilsen Christian Lauritsen
Avatar billede mirage17 Nybegynder
29. april 2004 - 13:04 #1
lukket spørgsmål
Avatar billede Kengun Praktikant
29. april 2004 - 14:01 #2
du må acceptere dig selv for at lukke.