Avatar billede ibwca Nybegynder
28. april 2004 - 15:23 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

webcamera i frontpage

er det muligt at sætte et webcamera op så man kan gå ind på hjemmesiden og se hvad der forgår. kan man sætte en film strimmel ind på hjemmesiden der kan afspilles
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. april 2004 - 15:38 #1
Ja og Ja. men det har for så vidt intet med frontpage at gøre, det kan du gøre med alle editore. Det afhænger af hvilket kamera du har og hvilket format din film er i. Nogle formater kræver plug-in på folks browsere, men det er oftest intet problem
Avatar billede ibwca Nybegynder
28. april 2004 - 16:34 #2
Forsigtigt ???  hvordan finder jeg udaf hvordan man gør
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. april 2004 - 16:39 #3
Mht web cameraet, er det normalt beskrevet i kameraets manual. Normalt finder du noget kode samt f.eks. et java applett eller noget flash.

Mht til filmklip på siden gøres det enklest ved at ligge et link til filmen, så folk kan downloade eller åbne det fra serveren. Hvis der er tale om en flash film, kan den placeres på hjemmesiden og kører i browseren
Avatar billede ibwca Nybegynder
28. april 2004 - 16:43 #4
jeg siger tak for den hurtige service