Avatar billede ird Praktikant
26. april 2004 - 17:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til menu design

Jeg er ved at lave min første hjemmeside, og er kommet til et sted jeg mangler lidt hjælp.

http://www.gjedshedehus.dk

Når man køre musen henover mine links, popper en undermenu frem.
Er det muligt at få den til at følge cirklen, istedetfor at stå unden hinanden?

Bruger Dreamweaver 2004 MX

//Ird
Avatar billede bojohansen Nybegynder
26. april 2004 - 18:47 #1
Når du har dit PopUp vindue åbnet i DW, så er der på det sidste faneblad "Position" mulighed for at ændre positionen for PopUppen
Avatar billede ird Praktikant
26. april 2004 - 19:14 #2
ja det ved jeg, men det gælder kun for hele rækken af tekst i menuen og ikke den enkelte
Avatar billede bojohansen Nybegynder
26. april 2004 - 19:51 #3
Åååååh sånt, neeeej så må du nok prøve at lege lidt med at lave mellemrum foran hvert link i hver PopUp box.
Hvis DW fjerner dine mellemrum i PopUp editoren må du manuelt sætte :

ind i Code View
Avatar billede ird Praktikant
27. april 2004 - 08:09 #4
Hjælper stadig ikke
Avatar billede ird Praktikant
29. april 2004 - 08:16 #5
Lukker her da jeg tvivler på der kommer flere deltagere :)

Tak for interesse, men dine forslag hjalp ikke.