Avatar billede basjacob Nybegynder
26. april 2004 - 10:41 Der er 4 kommentarer

mxdatagrid - virker kun lokalt

Hej,

Jeg er startet op på Asp.Net og sidder med webmatrix som ellers virker fint.

Jeg har bare det problem at jeg kun kan afvikle sider der benytter fx. mxdatagrid lokalt. Når jeg prøver at køre dem fra mit websted kan den ikke finde det namespace der hører til.

Kan jeg evt. selv lægge klassen op på webstedet ?

Parser Error Message: File or assembly name Microsoft.Matrix.Framework, or one of its dependencies, was not found.

Source Error:

Line 1:  <%@ Page Language="VB" %>
Line 2:  <%@ Register TagPrefix="wmx" Namespace="Microsoft.Matrix.Framework.Web.UI" Assembly="Microsoft.Matrix.Framework, Version=0.6.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=6f763c9966660626" %>
Line 3:  <script runat="server">
Line 4:
Avatar billede guidmaster Nybegynder
26. april 2004 - 10:43 #1
Har du Microsoft.Matrix.Framework ril at ligge i dit bin bibliotek?
Avatar billede basjacob Nybegynder
26. april 2004 - 10:56 #2
Nej jeg har ikke nogen bin-mappe til min applikation. Den ligger bare som Microsoft.Matrix.Framework.dll på min maskien, og figurer i oversigten over klasser i WebMatrix
Avatar billede basjacob Nybegynder
26. april 2004 - 11:05 #3
har løst problemet - lagde Microsoft.Matrix.Framework.dll op i bin på mit websted.
tak for hintet !
Avatar billede guidmaster Nybegynder
26. april 2004 - 11:09 #4
Super :)