Avatar billede steen_hansen Forsker
25. april 2004 - 18:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede steen_hansen Forsker
26. april 2004 - 14:23 #1
YO! roenvig?
Avatar billede roenving Novice
26. april 2004 - 16:22 #2
Okay, da '-)

-- men for det første har indernet-forbindelsen været fraværende et par dage, og for det andet kigger jeg jo aldrig i denne kategori !-)
Avatar billede steen_hansen Forsker
26. april 2004 - 16:24 #3
:oD Noget skidt, når indernædded er nede.

Tak for hjælpen til at hjælpe ham :o)
Avatar billede roenving Novice
26. april 2004 - 16:30 #4
-- jeg takker da for points, men det var da med vilje, at jeg havde undladt at svare ...
Avatar billede steen_hansen Forsker
26. april 2004 - 17:01 #5
Det ved jeg, og jeg ved, at point ikke er det saliggørende for dig, roenvig. Men du leverede _løsningen_, hvor jeg havde sparket mig selv længere og længere ned i dyndet. Jeg ville have det dårligt med at rende med point for den opgave, selvom point her på E ikke er noget, man kan bruge til ret meget. Andet end en lille personlig test, hvis man vil (kan?) måle sin viden på den måde.

Uanset hvad, så er det dine, du klarede det med bravour :o)