Avatar billede vixmix Nybegynder
20. april 2004 - 23:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

undskyld, test?

test
Avatar billede dennismp Nybegynder
20. april 2004 - 23:14 #1
.
Avatar billede vixmix Nybegynder
20. april 2004 - 23:19 #2
-lukket-
Avatar billede dmcn Praktikant
20. april 2004 - 23:32 #3
I må hellere skynde jer at komme med en møggod forklaring, inden min finger smutter hen på deaktiveringsknappen.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
20. april 2004 - 23:33 #4
Den ligger vidst her -
http://www.eksperten.dk/spm/491040
Avatar billede dmcn Praktikant
20. april 2004 - 23:35 #5
Eftersom det er et og samme spørgsmål dette udspringer fra, overtrædes reglerne. Det er ikke tilladt at uddele mere end 200 point for et spørgsmål.
Avatar billede vixmix Nybegynder
20. april 2004 - 23:39 #6
okay .. det var jeg ikke klar over ! det er jeg meget ked af. !!
Avatar billede vixmix Nybegynder
20. april 2004 - 23:47 #7
Jeg har prøvet flere dage at få et script til at virke, men det kunne jeg bare ikke.. derfor oprettede jeg igår tråden og startede forfra, og der var dennismp en virkelig guttermand at hjælpe mig med det hele vejen igennem, de 200 points som er lavet her er ikke det samme spg. som jeg spurgte om.. det er et andet spg. med hvordan man får alerts osv. ind på siden. Jeg ville bare undlade at oprette et spg. mere da hvis jeg får brug for at hente de oplysninger jeg har fået på det her, så lå det hele samlet. Jeg er ked af min fejl. jeg vidste ikke man ikke måtte gøre det her. jeg undskylder mange gange !
Avatar billede dmcn Praktikant
21. april 2004 - 09:52 #8
At spørgsmålet udvikler sig til at omhandle andre emner indenfor samme overordnede kategori, forsvarer ikke at overtræde 200-point-reglen. dennismp bedes tilbageføre 180 point til vixmix.
Avatar billede vixmix Nybegynder
21. april 2004 - 10:04 #9
hvis han så hjælper mig med en anden ting, som han er igang med nu. Er det så ikke rimeligt han beholder de 180 points?
Avatar billede dennismp Nybegynder
21. april 2004 - 11:21 #10
Ingen grund til at true, jeg forsøger/forsøgte jo at hjælpe.

vixmix: http://www.eksperten.dk/spm/491716
Avatar billede exp Juniormester
22. april 2004 - 12:24 #11
vixmix >>
Nej, det er ikke tilladt at uddele point for et spørgsmål der ikke har været stillet til alle brugerne på eksperten.dk.

exp/coadmin
Avatar billede vixmix Nybegynder
22. april 2004 - 12:31 #12
Okay. Det er bare i orden.. Jeg unskylder for det. Jeg var ikke klar over dette. Undskyld

-vix