Avatar billede skurggman Nybegynder
19. april 2004 - 17:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Reperation af windows xp?

Hej,

Jeg har en windows xp på en bærbar, som lige pludselig ikke vil boote, den skriver bare "9999..." over hele skærmen når jeg prøver at starte den op.

Når jeg så prøver at reparere via. windows xp cd'en vælger jeg automatisk reperation kommer jeg bare ud i prompten hvorfra jeg ikke kan gøre ret meget fra eller til...

Hvordan løser jeg dette problem?

/Kim Schurmann
Avatar billede demoknud Nybegynder
19. april 2004 - 17:09 #1
ved det første vindue skal du først vælge "installer" eller "forsæt installation" (kan ikke huske hvad det hedder). Så når du kommer til næste billede burde du kunne vælge reparer, også burde det virke..
Avatar billede skurggman Nybegynder
19. april 2004 - 17:11 #2
oaky... prøver lige..
Avatar billede hcma Novice
19. april 2004 - 17:14 #3
lægger lige for en sikkerheds skyld en vejledning her:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
Avatar billede skurggman Nybegynder
19. april 2004 - 18:40 #4
Det virkede ikke, hvad pokker kan fejlen skyldes?
Avatar billede demoknud Nybegynder
19. april 2004 - 19:48 #5
har ingen anelse desværre.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. april 2004 - 19:51 #6
Du må nok prøve at ud i en formatering - hjælper det heller ikke er det sansynligvis et hardware relateret problem.
Avatar billede kraka Nybegynder
19. april 2004 - 23:18 #7
Det er sandsynligvis din harddisk der er problemet. Kig i bios og se om du har en disk. Prøv derefter at tage den ud og sæt den i igen. Hvis det ikke hjælper må du prøve at installere forfra og se om der kan vælges en partition. Kan der det virker din disk og du bør kunne reparere den. Prøv evt. med fixMBR. (du har vel et antivirusprogram installeret )
Avatar billede skurggman Nybegynder
19. april 2004 - 23:20 #8
Lukker, har geninstalleret hele windows.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
20. april 2004 - 00:11 #9
Hjalp det så, eller ?