Avatar billede musenogelefanten Nybegynder
19. april 2004 - 17:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Formatteret HD

Som den store idiot jeg er, kom jeg til at installere XP på mit datadrev, og selvfølgelig valgte jeg at NTFS formatere drevet (Fast).
Jeg forsøger nu med Ontrack Prof at finde resterne af mine 320 GB RAID drev men umiddelbart kan jeg ikke finde noget. Er der nogle som eventuelt har en løsning eller ide ?
Avatar billede musenogelefanten Nybegynder
19. april 2004 - 17:05 #1
Undskyld jeg mener selvfølgelig at jeg prøver med Easy Recovery
Avatar billede wannadoo Nybegynder
19. april 2004 - 17:30 #2
Kan du omformulere dit spørgsmål :)
Avatar billede bredker Nybegynder
19. april 2004 - 17:46 #3
Avatar billede musenogelefanten Nybegynder
19. april 2004 - 18:43 #4
Ja det kan jeg da godt.

Kender I til nogle metoder der kan redde data på en disk der er formateret med NTFS og derpå installeret Win XP
Avatar billede kraka Nybegynder
19. april 2004 - 23:20 #5
NEJ det er ikke godt. Du har jo skrevet en masse nye data, så der findes ikke nogen gratis programmer. Der findes nogle professionelle og dyre programmer hvor man kan gå op til flere formateringer baglæns.
Avatar billede musenogelefanten Nybegynder
20. april 2004 - 07:51 #6
OK så er det dem jeg leder efter ! Kender du navne ?
Avatar billede kraka Nybegynder
20. april 2004 - 10:21 #7
Nej ikke på stående fod, prøv at tale med din leverandør af maskinen, eller led efter genskab tabte data på Google. Det kræver eksperttice at bruge disse produkter så det "billigste" er nok at lade en professionel ordne det, hvis det er vigtige data.
Avatar billede trouble Praktikant
21. april 2004 - 00:02 #8
getbackdata recovery. Et godt program
Avatar billede ibmrbp Nybegynder
21. august 2005 - 20:37 #9
Jeg har haft et ligende problem, og der bruger jeg et program som hedder " Recovermyfiles" det kan klart anbefales. det kan både genskabe fysiske samt logiske diske.

her er link : http://www.recovermyfiles.com/
Avatar billede musenogelefanten Nybegynder
07. november 2005 - 16:16 #10
Jeg lukker spørgsmålet uden løsning