Avatar billede larsvik Nybegynder
19. april 2004 - 00:52 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Adgang nægtet til mit domæne

Hej der

Jeg skriver til Jer i min nød... Jeg sad den ene nat og ville lægge et logo på siden, og pludslig laver den om på hele siden og tabeller. Jeg fifler med det nogen tid, men efter en flaske rødvin står tingene ikke helt så klart som om formiddagen... Jeg går i seng og vil kigge på det næste dag. Der møder jeg så en mur... Jeg kan slet ikke få lov at åbne min side til redigering.
Jeg er koblet op hos Net2net og har ikke tidligere haft problemer. Når jeg forsøger at åbne mit web, siger den: "connection to server timed out.." Og hvis jeg dobbelklikker istedet for at bruge knappen "åbn", så siger den at:
"folderen www.......dk ikke er tilgængelig, serveren er optaget, prøv igen senere..."

Hvad gør jeg... er ikke en ørn til det med web.. jeg bruger udelukkende frontpage... Håber I kan hjælpe mig...

// Larsvik
Avatar billede alexbp Nybegynder
19. april 2004 - 01:43 #1
Dette kan du opleve, hvis du har importeret nogle store filer via MS FrontPage's import facilitet / stifinder'en i FrontPage.

WorkAround:

1)
Fjern den fil (sikkert dit logo) du har importeret i FrontPage, og luk/afslut frontpage.
2)
Kopier filen manuelt via Stifinder (explorer.exe) til til FronPage Webs-folder, hvor sitet ligger.
2.1)
Tøm / slet evt. også de respektive '_vti_cnf' , '_vti_pvt' foldere, som kører en intern auto-log over filer som skal uploades / FTP's næste gang.
3) Lav et relativt link i frontpage til dit logo i '/images/logonavn.gif' eller hva' det nu hedder
4) Tryk på publish icon'et, og FrontPage sender siderne til serveren.
4.1 Eller send filen helt manuelt uden om FrontPage, hvis det er noget bøvl, og så maker filen til ikke at blive "udgivet" ved upload.
(Åbn FrontPage's mappeliste, vælg fil og højre-klik, \ Egenskaber \ Arbejdsgruppe \ "Udelad denne fil, når resten af Web-stedet udgives" )
Avatar billede larsvik Nybegynder
19. april 2004 - 16:37 #2
noget rod på domæne hosts server... går fint igen.... Lukker spg.
Tak for interessen Alex... vi deler i porten ;-)
Avatar billede alexbp Nybegynder
19. april 2004 - 16:58 #3
Takker ...

Men ellers kan du jo bruge metoden en anden gang, hvis det sker.