Avatar billede leasing Nybegynder
15. april 2004 - 12:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Navision Attain 3.60 via Terminal Server

Hej

Jeg skal have klienter til at køre Navision igennem Terminal Server, men har nogle problemer med det.
Ved opstart af Navision køres der hver gang en installation og nogle indsamlinger af oplysninger. Efter dette er gjort starter Navision op som det skal.
Er der nogen der ved hvordan jeg skal løse problemet.
Avatar billede didb Nybegynder
15. april 2004 - 20:08 #1
Hej leasing
Ja, det kender jeg godt.
Jeg har en patch, eller nærmereen reg fil der skal køre på klienterne for at fjerne problemet.
Skal jeg evt. sende den til dig?
Avatar billede messen Nybegynder
28. april 2004 - 15:31 #2
Hej didb,

Har samme problem. Gider du sende den eller et link til hvor jeg skal hente den ?
Takker på forhånd,
Mvh, Messen
Avatar billede kim@hed.dk Nybegynder
15. maj 2004 - 13:38 #3
har også det problem.  hvor kan jeg hente den reg fil??
Avatar billede leasing Nybegynder
16. maj 2004 - 22:42 #4
Hej alle 3
Undskyld jeg ikke har haft svaret på jeres indlæg. Jeg har i mellemtiden løst mit problem og det lyder til at være det samme problem som i har. Problemet er løst ved at lave en genvej af exe-filen og så bruge denne. Lyder dumt ik´...men det virker ved mig og kunne godt være at det virker ved jer...ellers skal i nok høre didb om i kan får reg-filen.
Avatar billede greenhelmet Nybegynder
17. november 2004 - 01:33 #5
Hej didb, kunne du ikke skaffe et link eller på anden måde offentliggøre den registry hack. Jeg sidder pt. med samme problem. godt nok med Navision Attain 3.70.

MVH, GH
Avatar billede leasing Nybegynder
17. november 2004 - 15:14 #6
lukker spørgsmål