Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 01:30 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Kategori oprettelsesmulighed

Hvad med at åbne en mulighed for at oprette en ny underkategori til de allerede eksisterende hovedkategorier, det vil gøre det meget nemmere at sortere spørgsmålene og også gøre det langt nemmere og mere overskueligt at finde/placere de enkelte ting
Avatar billede parazite Nybegynder
09. februar 2001 - 01:33 #1
Så vi ender med 17.000 underkategorier, oprettet fordi folk ikke syntes andre passede? IMOD.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 01:35 #2
Din idé er slet ikke så dum. Om de lader sig gøre ved jeg ikke.

Prøv at oprette et spørgsmål i \"Eksperten.dk Forslag\" eller skriv direkte til Admin på info@eksperten.dk

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 01:36 #3
Parazite - Jeg mener nu heller ikke det skal være op til folk selv at oprette underkategorier. Det ville blive noget rod.
Men hvis Admin gjorde det må man formode at der ville være rimeligt styr på det.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 01:39 #4
Det er efterhånden også blevet rimeligt træls at kegle rundt i visse kategorier.

Undtagelsen er den her med det gode spørgsmål. http://www.eksperten.dk/kategori/65

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 01:40 #5
Læg i øvrigt mærke til hvem der ligger nr. 1 i den kategori med hele 5 point.
Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 01:44 #6
Okay okay det er muligvis ikek en god ide man selv opretter en underkategori, men hvad så med at man opretter en underkategori til hovedkategorien \"Forslag\" kaldet \"Nye kategorier\" hvor man indbyrdes kunne diskutere om relevensen og hvor ADMIN kunne kigge ind en gang i mellem og evt. udplukke de mest populære og oprette disse?
Avatar billede parazite Nybegynder
09. februar 2001 - 01:47 #7
phahh3_2 : Kan jeg MEGET bedre tilslutte mig! :o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. februar 2001 - 09:02 #8
Jeg synes godt om idéen, men det blvier os som tilføjer de nye kategorier. Vi har et stykke tid nævnt en ny menu-struktur, og her tænker vi netop på flere niveauer.
Avatar billede parazite Nybegynder
09. februar 2001 - 09:04 #9
andreas_admin : Og vi GLÆDER os til at se dette nye koncept, når nu I har omtalt det så længe. ;o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. februar 2001 - 09:04 #10
\"blvier\" = bliver.

phahh3_2>> Du behøver ikke udlove point, for at få svar fra os, tag du bare dem igen.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 09:05 #11
Det lyder spændende. Det eneste problem er vel det allerede eksisterende, nemlig at få folk til at oprette i den rigtige kategori.

Måske der skulle findes en funktion, hvor opretteren kan flytte spørgsmål til anden kategori?? Ved ikke om det kan lade sig gøre, men det ville være smart - synes jeg.

/Nikolaj
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. februar 2001 - 09:07 #12
nikolajdu>> noteret
Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 12:04 #13
---> Andreas Admin - hvordan tager jeg point tilbage ?

---> nikolajdu - Det lyder som en god ide

NB! Jeg glæder mig til at se den nye struktur!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 12:23 #14
phahh3_2 -

Det vil også give et mere korrekt billede af toplisterne i de forskellige kategorier. f.eks fik jeg 300 point i går for et spørgsmål vedr. hardware oprettet i \"delphi\". Sker det én gang til ligger jeg næsten i top 10.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 12:25 #15
phahh3_2

Lav et svar, luk så spørgsmålet og nup pointene selv - Der er vist ikke grund til at have det åbnet længere...

/Nikolaj
Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 12:34 #16
Jeg bryder mig ellers ikke om at snuppe mine egne point tilbage, jegsyntes de var velfortjente...
Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 12:36 #17
Anyway Nikolajdu jeg synes du skal checke http://www.eksperten.dk/spm/48828
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 12:42 #18
Problemet er at min maskine begynder at blive ustabil hver gang jeg installerer ICQ.

Derfor har jeg en ghost uden.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 12:46 #19
Andreas_admin

Endnu et forslag.

Man kan sortere spørgsmål efter \"flag-status\". Jeg var så lige inde for at tjekke hvilke spørgsmål jeg havde givet svar i der var åbne. Der kan man ikke!! Her vises kun lukkede spørgsmål. Det virker under spørgsmål, man deltager i.

Nu deltager jeg i omkring 1000 spørgsmål og har svaret på 270 oder so og et eller andet sted bekymrer de spørgsmål hvor jeg ikke har svaret lidt mindre end dem hvor der er lidt point kræs på spil...

/Nikolaj
Avatar billede ravencmp Novice
09. februar 2001 - 12:55 #20
--> Nikolajdu

Kan du forklare lidt mere præcist hvad det er dion maskine laver siden du kalder den \"ustabil\" med ICQ installeret? Det kan jo være Eksperten.dk kan hjælpe om ikke andet så vil jeg da forsøge!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. februar 2001 - 13:02 #21
Den går simpelthen bare ned en gang hver ½ time. Så simpelt er det og det sker kun efter installetion af ICQ. Jeg har prøvet at hente nye filer. Forskellige versioner og sårn...
Avatar billede ravencmp Novice
10. februar 2001 - 13:57 #22
er det fordi du lægger det ind på en gammel installation af icq, eller lægger dine gamle filer oveni?? hvis ja så er det derfor tag og installer icq, opsæt den med dit brugernavn og kodeord, sæt op dine kontakter og kør icq rescue.
dernæst uninstaller du icq, sletter HELE icq mappen og henter den yeste vers. på www.icq.com og installerer den, giver den brugernavn, kodeord (INTET ANDET) lukker icq helt ned igen inkl. netagent og kører icq rescue og rstororer din gamle contactlist hvis den crasher eller på anen måde bliver ustabil af det her så skriv lige en EXACT kopi af dine fejlmeddelser dvs hvis du får en blå skærm så skriv  ned hvilke moduler du har problemer med hvis det er en ulovlg handling så skriver du ned hvilekt modul der crashede osv email det til mig okay? så skal jeg nok forsøge at hjælpe dig
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. februar 2001 - 15:23 #23
phahh3_2 - Jeg er glad for du gerne vil hjælpe. Vi skal så nok bare tage den over mail, da jeg ikke er sikker på andreas_admin gider eller har tid til at læse det her. Du må regne med at han blander sig i et spørgsmål, der drejer sig om noget helt andet og læser det hele igennem.

nikolajdu@hotmail.com

/Nikolaj
Avatar billede ravencmp Novice
11. februar 2001 - 14:32 #24
okay skriv dit problem på phahh3_2@hotmail.com og jeg vender tilbage til dig med alt den hjælp jeg kan give