Avatar billede milo Nybegynder
08. februar 2001 - 13:06 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

spil.tv2.dk

Efter vi har fået firewall kan jeg ikke komme ind... kan jeg komme uden om det?

\"der kunne ikke etablteres forbindelse til serveren\" siger den...bruger det en port man kan åbne for så det funker?
Avatar billede milo Nybegynder
08. februar 2001 - 13:07 #1
etableres
Avatar billede a-torsten Nybegynder
08. februar 2001 - 13:09 #2
Du skal bruge microsoft proxy client... Den kan klare sagen...

Hvor du kan downloade ved jeg ikke....

-Anders
Avatar billede tlaursen Nybegynder
08. februar 2001 - 13:15 #3
Hvis der er installeret en MS proxy server, bliver der som standard oprettet et share der hedder \\\\servernavn\\mspclnt eller lign.
Jeg mener ikke at MS-Proxy klienten ligger til download, da den følger med serveren.
Avatar billede milo Nybegynder
08. februar 2001 - 13:18 #4
Vi bruger ikke proxy
Avatar billede milo Nybegynder
08. februar 2001 - 13:23 #5
bruger tv2 spil ik bare en port? så ka jeg jo bare åbne for den !
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. februar 2001 - 15:33 #6
Jeg kan ikke lige se hvad der skulle være i vejen med spil.tv2.dk - ud over at siden måske er blevet \"valgt fra\" hos jer - af en eller anden grund. Men så plejer systemet at sige dette...
Avatar billede milo Nybegynder
08. februar 2001 - 16:15 #7
nej siden er ik fravalgt...men når man spiller opretter man vel en eller anden forbindelse til spil serverne? Via en port?
Avatar billede milo Nybegynder
09. februar 2001 - 09:27 #8
ved ik om I har forstået det...men det er først når man er inde i spillet...når spillet er loadet og det hele og bordene kommer frem...men den mangler bare den sidste forbindelse...når den skal oprette forbindelse til serveren...
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. februar 2001 - 21:55 #9
Tja, jeg skiver da lige til deres webmaster .. ;-)
Avatar billede milo Nybegynder
14. februar 2001 - 15:47 #10
Napper pointsne selv...har selv spurgt tv2, og fik et svar jeg ku bruge...nu fnker det:

\"På nuværende tidspunkt bruger vi portene 6700 og opefter. Efterhånden som
der kommer flere spil, på spillekrogen, bruger vi flere og flere porte.
For at være på den sikre side, så kan i åbne for samtlige op til 7000, så
skulle i gerne være på den sikre side, i det nærmeste stykke tid.\"
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. februar 2001 - 07:00 #11
Hmmm... jeg fik aldrig svar fra deres webmaster ... Det var da godt at du fandt ud af det!
Avatar billede somdomguy Nybegynder
22. april 2002 - 17:07 #12
Hvordan f¤&%# 'åbenede' du lige de porte???