Avatar billede wacked Nybegynder
06. april 2004 - 13:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man et word dokument om til pdf format ?

Jeg har et word dokument jeg gerne vil have lavet om PDF så den kun kan læses i acrobat reader. det ville jo være rart. nogen der kan hjælp med det ? evt et plugin til word eller et program der konverter ?
Avatar billede mcse_henrik Nybegynder
06. april 2004 - 13:27 #1
du kan købe pdf-exchange, eller adobe acrobat, og bruge dem.. DE kan gøre det du forespørger
Avatar billede mcse_henrik Nybegynder
06. april 2004 - 13:28 #2
ved installation får du en printer mere, der hvis du vælger den vil konvertere det pågældende dokument til et .pdf dokument.
I pdf-exchange kan du desuden sætte sikkerhed op, således man evt. kun kan printe dokumentet ud, men ikke klippe klistre i det
Avatar billede jravn Nybegynder
06. april 2004 - 13:41 #3
prøv at kigge på www.pdf995.com hvor du kan hente en gratis converter.
Avatar billede heine112 Nybegynder
06. april 2004 - 13:53 #4
Kig på openoffice - her kan man konvertere *.doc til *.pdf. Openoffice ligner meget MS office...

//Heine112
Avatar billede mcse_henrik Nybegynder
06. april 2004 - 15:17 #5
inden du afviser svar, så burde du nok høre om folks erfaringer med produkterne :-)
Vi har også brugt pdf995 i ca. en uge.. Det kan godt være den kan kreere .pdf dokumenter, men det er altså ikke kvalitet, så vi skiftede til PDF-Exchange.. Mener den koster omkring 50 pr. licens, så det er til at overkomme hvis man skal bruge den meget

ingen hard feelings pga. point eller noget.. bare en oplysning til dig
Avatar billede wacked Nybegynder
08. april 2004 - 20:32 #6
okay fair nok ,tak for den uddybende kommentar, men det var lige et nu og her progz jeg sku bruge ;)
Avatar billede wacked Nybegynder
08. april 2004 - 20:32 #7
God påske by the way