Avatar billede susannegraumann Nybegynder
02. april 2004 - 08:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HD til slave.

Hvor sætter jeg dimse-butterne :-) på en IBM Model:dhea-36481 e182115 hg når den skal køre som slave???
Avatar billede black_dragon Nybegynder
02. april 2004 - 08:36 #1
prøv at sætte den til INDE i kabinettet, hvor der er et stik der står _slave_ på.. og bagefter gå ind i bios og check om den står på slave..
Avatar billede peet-49 Novice
02. april 2004 - 08:57 #2
dragon>du ved ikke, hvad du snakker om.
Der er normalt et diagram på HD, der kan du se, hvordan den jumpes.
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
02. april 2004 - 09:04 #3
<<<<< peet49 ja... men det står der ikke på den her....
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
02. april 2004 - 09:17 #4
Jeg har en anden HD men også fra IBM men en anden model.... Der sidder diagrammet..Kan jeg bruge det..?
Avatar billede summer Mester
02. april 2004 - 09:30 #5
Nu vil jeg ikke gøre mig klog, men en gang havde jeg samme problem, hvor der íngen diagram var. Jeg pillede simpelthen jumperne af slavedisken og sørgede for at Master disken var jumpet rigtigt.
Bare en tanke
Avatar billede smikkel Nybegynder
02. april 2004 - 10:03 #6
Avatar billede smikkel Nybegynder
02. april 2004 - 10:11 #7
https://www.hitachigst.com/hdd/support/dheap/dheapjum.htm

Her skulle lige være det du skal bruge til at sætte dinne jumpers
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
02. april 2004 - 10:38 #8
Tak det var lige hvad jeg skulle bruge nu skal jeg bare have den til at virke... det må blive i et nyt spørglsmål.....
Avatar billede smikkel Nybegynder
02. april 2004 - 10:52 #9
Oki godt du kunne bruge det og kan du ha en rigtig god Week-end  :-))