Avatar billede doeboy Nybegynder
02. april 2004 - 00:21 Der er 3 kommentarer

Autoluk vindue efter xxx sekunder ?

Hej
Hvordan  laver jeg it mit asp/access script sådan at efter login
lukker vinduet ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. april 2004 - 00:31 #1
Det laves i JavaScript, og ikke ASP :-)

Flyt venligst spm'et..

Den rette kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/

Du flytter et spm ved at:
1) lægge et svar
2) markere dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klikke på Accepter-knappen

Husk at check om dit svar er accepteret, inden du går videre.

- Hvis alt er i orden, opretter du samme spm, bare i den rette kategori.
- Læg et link i dette spm, der peger på det nye spm, så folk kan finde det.
Avatar billede mortency Nybegynder
02. april 2004 - 09:56 #2
1000 = 1 sekund dvs at dette scriptet/vinduet lukkes etter 5 sekunder.

<SCRIPT LANGUAGE="javascript">
    this.focus();
    openerwindow = window.self;
    openerwindow.opener = window.self;
    setTimeout("openerwindow.close();",1000*5)
</script>
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. april 2004 - 16:36 #3
mortency>

- JavaScript-relaterede spm skal besvares i JavaScript kategorien!
Folk, der vil søge på noget ligende script, vil søge i JavaScript kategorien. Men de vil jo ikke finde det, fordi spm'ene besvares i de forkerte kategorier.

- Jeg ved godt hvordan, man laver "autoluk". Men spm'et er oprettet i den forkerte kategori.

- Derfor:
> Besvar aldrig spm, der er placeret i forkert kategori.
> Henvis dem til den rette kategori.

/theSurfer.