Avatar billede {darklord} Nybegynder
07. februar 2001 - 15:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

inspiration til pcshopdk.dk

hej, jeg står her og skal lave et web design til www.pcshopdk.dk og mangeler ideer frygteligt, så hvis nogen har lyst til at lave et lille udkast til hvordan det kunne se ud ville det være fedt :)

PS:siden handler om computere o.s.v.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
07. februar 2001 - 15:13 #1
darklord >> Jeg har forskellige designtemplates på lager jeg aldrig har brugt. Disse sælger jeg billigt, hvis du er interesseret.
Avatar billede {darklord} Nybegynder
07. februar 2001 - 15:17 #2
helst ik\' jeg er bare ude efter et simpelt billede eller noget jeg kan få nogle ideer fra, ellers tak :)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
07. februar 2001 - 15:21 #3
Hvad så med at kigge her:

http://www.elated.com/toolbox/pagekits/

Det er sitetemplates der er 100% gratis at bruge og lave om som man lyster.
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
07. februar 2001 - 15:25 #4
ET KÆMPE GODT RÅD: FOR GUDS SKYL DROP DE DER SCROLLS!
Avatar billede thomasledet Nybegynder
07. februar 2001 - 16:13 #5
auto> Hvad du mener er: drop de skide frames!!!

hvis han dropper scrolls\'ne vil nogle mennesker ikke kunne bruge hele sitet (med mindre de kender lidt til frames)... og det gør Moster Karen ude på landet ikke... så drop de forbandede frames.... tables er løsningen!!!!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
07. februar 2001 - 16:15 #6
auto & thomas >> Jeg tror netop at darklord leder efter et helt nyt design...
Avatar billede thomasledet Nybegynder
07. februar 2001 - 18:14 #7
nil.dk> det kunne se sådan ud på point-fordelingen..:)... og det ville også hjælpe godt.... designet er som sådan ganske udemærket: brugervenligt og overskueligt, men en smule \"amatør-agtigt\".... man kan se, at det er lavet i Stone\'s WebWriter 2.... plus at jeg simpelthen afskyr brugen af frames, med mindre man står med at problem som ikke kan løses med andre midler... og det er sjældent...
Avatar billede vandhunden Nybegynder
07. februar 2001 - 21:19 #8
enig. ud med frames.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
07. februar 2001 - 23:59 #9
Tak for pointene :o)