Avatar billede psycosis Nybegynder
01. april 2004 - 08:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ASUS P4C800 Deluxe - Bad Bios Checksum -

Hej...

Jeg fik mit nye mobo igår da jeg kom hjem, fik det sat i ved en af mine kammerater, og det så ud til at virke fint der, jeg tager den med hjem, og starter den op der... den booter fint første gang, og jeg rebooter den, så river den det her op på skærmen " Bad Bios Checksum - "etellerandetmedrecover" Jeg har prøvet at flashe bios'en med det .rom der ligger på asus cd'en, ser på ingen måder ud til at virke da den bliver ved med at komme med samme meddelelse, jeg har også prøvet at clear CMOS direkte fra bundkortet, haft bios batteriet ude osv. dog ser det ikke ud til at resette den, nogen der har et forslag til hvordan ind i fan*** jeg kan få den igang igen? Tak på forhånd.

//psycosis
Avatar billede hmortensen Nybegynder
01. april 2004 - 08:29 #1
Send kortet tilbage til forhandleren
Avatar billede psycosis Nybegynder
01. april 2004 - 08:31 #2
Vil jeg gøre, da det ser ud til at det er bios'en der er blevet revet rundt :/