Avatar billede kennith Nybegynder
26. marts 2004 - 09:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

NTFS fra DOS

Hej jeg har brug for at program der kan håndtere NTFS fra DOS. programmet skal kunne vise filerne og kopiere dem helst til både NTFS og FAT drev. Det skal kunne håndtere partitionerede drev og og helst kunne kopiere et helt drev på en gang eller i hvertfald en mappe med alle under mapper ala XCOPY. Det skal ligges på¨en bootbar CD så størrelsen betyder ikke noget og jeg betaler gerne for det.

Jeg har fundet et program der hedder NTFSreader som egentligt er godt nok men på 17 timer har det kopieret 94 MB ikke så fedt når der er 80 GB.

Jeg har ledt vidt og bredt men uden held. Det kan ikke være rigtigt at der ikke findes et sådant program med alle de dygtige mennesker der er i verden.

Kender du et program der kan klare de ting jeg beskriver eller bare nogen af dem så lig et svar.
Avatar billede x-pander Nybegynder
26. marts 2004 - 09:57 #1
Har du prøvet genoprettelses konsollen på WinXP cd'en? - den kan nemt få adgang til NTFS drev, med de næsten helt normale kommanoer.
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. marts 2004 - 10:13 #2
Ellers er der NTFSDOS fra www.sysinternals.com . Fås både i gratis- og betalingsudgave
Avatar billede kuklinski Nybegynder
26. marts 2004 - 15:55 #3
<<<< NTFS Reader til DOS >>>>>
tror det er det du søger efter programmet er freeware og kan hentes fra.
www.ntfs.com/
håber at det kan hjælp dig :)
Avatar billede kennith Nybegynder
26. marts 2004 - 16:31 #4
squashguy > lig lige et svar så får du point det er lige det jeg skal bruge.

Kennith
Avatar billede kennith Nybegynder
01. april 2004 - 23:29 #5
squashguy > jeg vil gerne have lukket spm så lig lige et svar
Avatar billede squashguy Nybegynder
02. april 2004 - 00:54 #6
ok