Avatar billede sorina Nybegynder
25. marts 2004 - 09:37 Der er 5 kommentarer

virus WIN32.HLLP.Jeefo.A

Jeg fik i min PC virussen WIN32.HLLP.Jeefo.A og jeg ved ikke hvordan man kan fjerne den.
Avatar billede ird Praktikant
25. marts 2004 - 09:43 #1
Avatar billede ird Praktikant
25. marts 2004 - 09:43 #2
View Removal Instructions er på siden
25. marts 2004 - 09:51 #3
Du kunne også gå ind på:
www.antivirus.dk
Ude i venstre side er så et gif-animeret billede du kan klikke på og derfra skal du bare følge instrukserne! :)
Denne virus scanning finder virusen (som du allerede kender) og derefter eliminere det ;)
meget smart, hurtigt og billigt... da det er gratis:D

/Shinji
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. marts 2004 - 09:53 #4
Hvis du har windows me eller xp skal du huske at slå systemgendanneln fra først inden du scanner
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. marts 2004 - 09:58 #5
Hvis ikke det lykkes at fjerne den med scanning, gør vi følgende:

Hent spybot, opdater den og scan. Afhjælp det den finder.
http://www.arlet.dk/spybot.exe

Derefter henter du: http://www.arlet.dk/hjt.exe Læg den i en mappe for sig selv.
Scan og gem loggen. Kopier den herind, så kigger vi på den. Du må ikke fixe noget før vi er enige om hvad der skal fixes...