Avatar billede clauso Nybegynder
24. marts 2004 - 12:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Visual studio.Net problem

Hej,
Måske ikke rette sted, men der findes vist ikke noget bedre...

Har iflg. frontscreen på VS.net installeret VB.net og C# net.
Dog får jeg på ethvert projects sider Script langauge=VB,
selvom jeg "forsøger" at vælge C# developer (denne hopper tilbage til Visual studio developer) og jeg får dermed også
VB i codebehind, som er det store problem her.
Hvad stiller jeg op?
Avatar billede gulbaek Nybegynder
24. marts 2004 - 12:27 #1
Det med C# developer og Visual studio developer gætter på du ser det under My Profile siden, og det har ikke betydning for hvilket sprog du vil kode.

Det vælges derimod først når du opretter et nyt project, det skal du vælge Project type.

Uploader lige et billede, så du kan se det
Avatar billede gulbaek Nybegynder
24. marts 2004 - 12:31 #2
Læg mærke til at jeg har valgt Visual C# projects

http://www.gulbaek.net/tmp/visualstudio.jpg
Avatar billede skg Nybegynder
24. marts 2004 - 12:43 #3
du kan kun bruge ET sprog i et project. Du skal starte forfra hvis du vil lave det fra VB.Net til C#.
Avatar billede clauso Nybegynder
24. marts 2004 - 12:46 #4
Tak for hurtig hjælp.
Kan nu godt se det mere er hukommelsen den er gal med :-)
Får jeg lige et svar jeg kan give point for?
(mener ikke jeg kan give point for kommentar?)
Avatar billede gulbaek Nybegynder
24. marts 2004 - 12:58 #5
svar