Avatar billede savle Nybegynder
22. marts 2004 - 23:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

driver til controllerkort.

hej :)
har et controllerkort som jeg ik kan finde ud af hvad hedder,
det har to IDE stik på en lille mærkat bag på der står " mira data " foran på kortet " er der kun en beskrivels af jumper instillinger fra JP1 til JP14, chipen hedder UMC UM8673F 9442-YS  R81348 og ik mere kan man se på det. nogen der kan finde driverne til det.
Avatar billede zenze Nybegynder
22. marts 2004 - 23:39 #1
Hent Aida32 og se hvilken controller du har:
http://www.aida32.hu/aida32.php
Tag "Personal" versionen. Pak filerne ud og klik på aida32.exe
Avatar billede savle Nybegynder
22. marts 2004 - 23:44 #2
ja kender godt det program, vil jeg prøve , havde jeg ik tænkt på :S takker vender tilbage med et svar :)
Avatar billede savle Nybegynder
23. marts 2004 - 00:09 #3
Enheds Egenskaber
Driver Beskrivelse    SCSI/RAID-værtscontroller
Driver Dato    01-07-2001
Driver Version    5.1.2600.0
Driver Leverandør    Microsoft
INF Fil    pnpscsi.inf
kan ik se hvad navn det er :( det kan godt køre i xp finder selv driverne osv. men skal bruge det på en pc med net.server 2003 og den vil ik ha det eller bruge de driver som xp vil ha :( surt
Avatar billede savle Nybegynder
23. marts 2004 - 10:54 #4
negen som har et link , hvor man søger efter chip nummeret.
Avatar billede savle Nybegynder
24. marts 2004 - 21:41 #5
er der ik nogen som har et link til at søge efter chip nr. eller noget hjælp :'(
Avatar billede savle Nybegynder
24. marts 2004 - 21:52 #6
lukker ?