Avatar billede billeschou Nybegynder
05. februar 2001 - 12:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

flytning af kategori

Kunne I ikke flytte kategorien Webservere->Generelt til Generelt->Webservere?

Det ville spare en linie (alting tæller), da kategorien Generelt jo eksisterer i forvejen. Desuden ligger Webhoteller også som en underkategori til Generelt...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. februar 2001 - 12:55 #1
Eftersom der skal en ny menu til, tror jeg vi lader det være indtil videre.
Avatar billede chruker Nybegynder
05. februar 2001 - 14:59 #2
Bliver der ikke blot en hovedkategori mindre samt et menupunkt mere i hovedkategorien Generelt ?
Avatar billede billeschou Nybegynder
05. februar 2001 - 15:02 #3
jo, men der er vel som sådan ikke nogen grund til at have en hovedkategori med kun én underkategori
Avatar billede pstric Nybegynder
05. februar 2001 - 16:00 #4
Det vil være lettere at tilføje underkategorier som
Opsætning
IIS
Apache
hvis det ikke smides over i generelt.