Avatar billede magr Nybegynder
20. marts 2004 - 14:38 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

ripped af flash fil

Hej eksperten

Jeg har siddet og kigget lidt på spillet "smack the pingu" og ville gerne lave en highscore på spillet og smide det op på en hjemmeside.

Men så ligger det sådan at jeg skal bruge fla filen for at rette i spillet.

Er der nogen der kender et program der kan lave swf filer om til fla filer ?

eller nogen der ligger inde med fla filen til spillet ? ( spillet er det hvor man skal skyde en pingvin så langt som muligt )

håber der er nogen der kan hjælpe :-)
Avatar billede thedeathart Nybegynder
20. marts 2004 - 14:39 #1
det er forbudt og spørge om dette her, skynd dig at lukke ellers bliver du slettet.
Avatar billede magr Nybegynder
20. marts 2004 - 14:48 #2
-
Avatar billede magr Nybegynder
20. marts 2004 - 14:50 #3
hvordan lukker man ? ( sikkert et dumt spørgsmål *G* )
Avatar billede thedeathart Nybegynder
20. marts 2004 - 14:51 #4
accepter dit eget svar, og husk at skrive lukket i kommentar feltet
Avatar billede magr Nybegynder
20. marts 2004 - 14:53 #5
lukket
Avatar billede magr Nybegynder
20. marts 2004 - 14:54 #6
hmm den vil ikke acceptere mit eget svar, så har svært ved at lukke den
Avatar billede magr Nybegynder
20. marts 2004 - 14:55 #7
lukket
Avatar billede magr Nybegynder
20. marts 2004 - 14:56 #8
kan man slette hele dette indlæg eller vil det bare stå her ?
Avatar billede thedeathart Nybegynder
20. marts 2004 - 14:58 #9
inlægget vil nok hurtigt blive slettet
Avatar billede magr Nybegynder
20. marts 2004 - 15:00 #10
ok tak for hjælpen :-)
Avatar billede laksefar Nybegynder
20. marts 2004 - 15:02 #11
Hvad skulle der være ulovligt i at cracke en swf fil for at se hvordan den er lavet? Og ja, jeg ved hvordan man gør.
Avatar billede magr Nybegynder
20. marts 2004 - 15:05 #12
Laksefar: det er ikke ulovlig at se hvordan den er lavet men det var den måde jeg kom til at skrive det på hvor jeg skrev at jeg gerne ville lave en highscore på spillet man ikke må

man må ikke ændre på andres ting men gerne kigge *G*

men jeg må se om jeg kan finde en løsning hvor jeg kan finde ud af hvordan spillet er lavet så jeg kan få nogen gode ideér til det :-)
Avatar billede barklund Nybegynder
20. marts 2004 - 15:34 #13
Spillet er meget enkelt lavet. Man kan se script og opbygning af en SWF med Burak's ASV eller tilsvarende programmer.

Ref: http://www.buraks.com/asv/

// Morten Barklund
Avatar billede magr Nybegynder
20. marts 2004 - 15:37 #14
barklund: ok tak, det vil jeg kigge på, kan være man bliver helt klog *G*
Avatar billede lokum Nybegynder
20. marts 2004 - 16:25 #15
Hvad er der ulovligt i det spørgsmål??? (Ja, undskyld jeg spørger, hvis det også skulle være ulovligt.) ((o;
Avatar billede barklund Nybegynder
20. marts 2004 - 16:50 #16
Man må ikke stjæle andres produktioner og modificere dem uden copyright indehaverens udtrykte tilladelse.