Avatar billede jungle2002 Nybegynder
05. februar 2001 - 03:26 Der er 8 kommentarer

Video Database

Er der nogen der ligger inde med en Access2000 database til administration af video\'er? I såfald er jeg meget interesseret i en... Der skal være mulighed for at søge i genre, søgeord og skuespillere. Der skal være mulighed for at indsætte billeder... Ikke nødvendigvis med OLE... men blot link!...

Avatar billede freeman Nybegynder
05. februar 2001 - 03:36 #1
jeg ved at der ligger en template for videobånd i Access97. Jeg har også sevl Access2000, hvor denne template er fjernet.. så jeg kan ikke hjælpe, det var blot en nyttig information.. ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. februar 2001 - 07:02 #2
www.netcoders.dk
Netcoders har en under 25 nyeste. Hvis den ikk er god nok har www.activeserverpages.dk nok en.
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. februar 2001 - 07:03 #3
Avatar billede wa Nybegynder
05. februar 2001 - 07:24 #4
Man kan da blot lave en selv ... !!

Om du har brug for assistance er du velkommen til at komme tilbage..
Avatar billede kasiwakki Nybegynder
05. februar 2001 - 11:39 #5
I hæftet \"microsoft Access 2000\" er der beskrevet en videodatabase step by step skrevet af Carsten Straaberg og koster 48.- og den har alle de ting du ønsker
Avatar billede pstric Nybegynder
05. februar 2001 - 16:30 #6
Access 97 - trin for trin havde også et par kapitler om opbygning af et videokartotek.

Eksemplet kan hentes her
http://www.forhandler.globe.dk/tekst/rettelser/download.htm

Bogen kan fås for 50 kr fra www.globe.dk, men biblioteket har den nok også.
Avatar billede jbc Nybegynder
01. marts 2001 - 15:34 #7
Jeg har selv opbygget en database, som du er meget velkommen til at få en kopi af hvis du sender mig din e-mail på jbc@email.dk. Dog kan jeg efter konvertering fra access 95 ikke længre vise billeder. Jeg kan ikke selv løse problemet, så måske kunne vi i fællesskab.
Avatar billede rosco Novice
23. maj 2002 - 19:33 #8
Jeg ved godt at det er et gammelt indlæg men jeg ligger også inde med en database (access2000) til videofilm/DVD/MPEG osv.
Hvis det har interesse er du velkommen til at skrive.
erlenbach@adslhome.dk