Avatar billede soda Nybegynder
19. marts 2004 - 13:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er dette en opdaringsfejl eller en feature

Jeg studsede lidt over denne side.

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=erikjacobsen

Der står personen har 119.xxx point, men i top 10 til højre har han 112.xxx.

Opdateres Top 10 ikke hele tiden eller kun engang i mellem ?
Avatar billede varmhund Nybegynder
19. marts 2004 - 14:05 #1
kan det ikke være når du er inde under en side f.eks. asp så viser den top10 inden for asp.. og ikke totalt? men ved det ikke
Avatar billede exp Juniormester
19. marts 2004 - 14:07 #2
Der er også forskel i og med, at brugerens opsparede point ikke tælles med på top10

Regnskabet kan ses her:
http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=erikjacobsen
Avatar billede soda Nybegynder
19. marts 2004 - 14:14 #3
Aha på den måde. Det forklare jo forskellen.

Så at denne bruger i sin tid har fået op til 300 point for et svar. Troede ikke det var muligt.
Avatar billede exp Juniormester
19. marts 2004 - 14:22 #4
Det er det heller ikke længere... men engang var der ingen begrænsning på, hvor mange point man måtte udlove i et spørgsmål :-)
Avatar billede soda Nybegynder
19. marts 2004 - 21:02 #6
Det kan jeg godt se, men er det ikke 172800 point ? - Nok om det. Tak for hjælpen.
Avatar billede exp Juniormester
19. marts 2004 - 21:06 #7
hehe - jo :-)