Avatar billede amrc Nybegynder
18. marts 2004 - 20:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fjernelse af fælles mail-adresse

Min mand og jeg har fået installeret hver en mail-adresse via tdc-online. Nu kan han hverken modtage/sende mails.
Hvordan får vi dog slettet adresserne igen fra online og komme tilbage til det vi havde før. Jeg hotmail og han outlook express. Jeg kan bruge begge adresser, men han kan overhovedet ikke bruge sin. Jeg har været inde på tdc-online for at ville slette min nye mail, men der står at det ikke kan lade sig gøre.
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

ps: VI ER PÅ ADSL OG HAR ROUTER
Avatar billede muddi Praktikant
18. marts 2004 - 20:33 #1
amrc >> Jeg tror du har oprettet dit spm i den forkerte kategori :o)
Avatar billede amrc Nybegynder
18. marts 2004 - 20:34 #2
hvor skal jeg så oprette det?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. marts 2004 - 20:41 #3
never mind..O)

Hvis jeg forstår det rigtigt, vil i gerne bruge begge mail adr. i samme program, outlook..?

hvis det er det, så kan i bruge funktionene skift identitet, i filer, altså oprette hver jeres mail konti, og skifte imellem dem.

Funktioner/konti/tilføj...og tilføj begge...med brugernavn,emailadr., password.m.m....O)
Avatar billede amrc Nybegynder
18. marts 2004 - 20:43 #4
Vi vil nu gerne af med adresserne igen. Altså slette begge to og så vende tilbage til det gamle system
Avatar billede amrc Nybegynder
18. marts 2004 - 20:49 #5
Nu kan min mand sende, men ikke modtage. Mailadressen er invalid
Avatar billede amrc Nybegynder
18. marts 2004 - 21:01 #6
Nå, nu må vi se hvad vi kan finde ud af