Avatar billede spaseren Nybegynder
15. marts 2004 - 17:57 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

strøm tilskærm

er der nogle der kan hjælpe mig min strøm forsyning til min skærm er gået i stykker hvor får jeg en ny den kører med 12v 3a det er ikke til at opdrive nogle steder jeg har kikket over alt
Avatar billede serverservice Praktikant
15. marts 2004 - 18:05 #1
måske du kan bruge en multiádapter fra et byggemarked?
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2004 - 18:30 #2
Det er stensikkert, at leverandøren af din skærm kan hjælpe dig med en ny strømforsyning.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2004 - 18:32 #3
...ellers kig nærmere på hvad strømforsyningen hedder, og led efter den på Google.dk
Avatar billede spaseren Nybegynder
15. marts 2004 - 20:51 #4
den bliver ikke produceret mere og strømforsygning fra et byggemarket giver ikke a nok
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2004 - 21:27 #5
Tag alligevel kontakt til producenten, de kan sikkert (burde kunne) hjælpe dig videre med dit problem.

Men hvis skærmen er så gammel (eller at produktet er så ukendt/usikkert) at der ikke er flere strømforsyninger på lager og/eller hvis producenten ikke kan henvise til en anden strømforsyning, så drop skærmen og sælg den (efter min mening).
Avatar billede suurland Nybegynder
17. marts 2004 - 11:30 #6
Dette forum er forbeholdt E-løsninger, herunder Ideer, Investor og Iværksætter... duh
Kunne du måske finde et forum der var mere rettet imod dit spørgsmål?