Avatar billede humleloi Nybegynder
15. marts 2004 - 15:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Computer i Føtex kataloget..

På side 16 i det Føtex katalog der er kommet ind gennem brevsprækken í weekenden er der en HP Pavilion computer til 4999,- som har model: a409.dk
men efter lige research finder jeg ud af at denne model altså ikke findes på hverken Edbpriser.dk eller på HP's egen hjemmeside.. hvordan kan det lade sig gøre at Føtex kan sælge en computer model som ikke findes??
Avatar billede Carsten Nybegynder
15. marts 2004 - 15:57 #1
EDBpriser indeholder ikke alle produkter. Det var noget af svaret.
Avatar billede humleloi Nybegynder
15. marts 2004 - 16:00 #2
nej nej ved jeg godt. men det der undre mig er at den heller ikke engang er på deres egen hjemmeside!
Avatar billede ewelaast22 Nybegynder
15. marts 2004 - 16:02 #3
Det kan være en udgået model. Ofte fjerner producenten modellen fra deres hjemmeside når den ikke længere produceres...
Avatar billede humleloi Nybegynder
15. marts 2004 - 16:04 #4
jaa men modellen er langt bedre end de andre produkter som er inde på siden over produkter.. synes bare det lyder lidt mystisk!
Avatar billede popsy Novice
15. marts 2004 - 16:06 #5
Mon ikke den minder om denne som bare hedder uk tilsidst http://www.hp-expo.com/uk/eng/consumer/pcs/pavilion/dw181a_tech.html
Avatar billede afb Nybegynder
15. marts 2004 - 22:38 #6
Store kæder som dansk supermarked mfl. får nogle gange specialproduceret ordrer som kun de kan gøre pga. deres størrelse. Dvs. at de kan opnå en utrolig god pris på et produkt samtidig med at der ikke er andre butikker der har det.