Avatar billede blyno Praktikant
14. marts 2004 - 13:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Leje af S-tog station.

Jeg kan huske for en tid tilbage at DSB tilbød at man kunne leje tomme s-tog stationer, i forbindelse med at de lukkede billetsalg på en masse af dem.

Jeg har nu gennemtrawlet dsb.dk og prøvet med alle mulige søgninger på goole uden af finde noget der ligner info om dette.

Nogle der ved noget om dette, kan det stadig lade sig gøre, priser etc. - Da stationerne stadig står pivtomme.
Link om dette vil også blive modtaget med glæde..

mvh.
Christian
Avatar billede blyno Praktikant
14. marts 2004 - 13:02 #1
Og det var selvfølgelig google jeg havde søgt på (ellers forklarede det jo nok de manglende resultater)...
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
14. marts 2004 - 19:13 #2
Hej blyno...

såvidt jeg ved så er det baneDanmark (tidl. banestyrelsen) som ejer de stationer + skinner, så prøv at kontakte dem. :o)
Avatar billede blyno Praktikant
27. marts 2004 - 10:06 #3
Jeg kunne ikke finde noget på deres side, men så får de da bare en mail :-)

Tak for info'en..